Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با اشاره به اینکه حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری معمولا با تجمع همراه است، اظهار داشت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان در مقابل ویروس کرونا از تجمع و اتراق در پارک‌ها، بوستان‌ها، حاشیه رودخانه زرینه و دیگر اماکن تفریحی اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش جبارزاده ادامه داد: این مکان‌ها از مراکز شیوع ویروس کرونا به حساب می‌آیند و تجمع در آن‌ها موجب شیوع بیشتر کرونا در شهرستان و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در مراکز عمومی، بیان کرد: تجمع مردم و تشکیل اجتماعات از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا بوده و برای مقابله با شیوع این ویروس تشکیل هرگونه تجمع تحت هرعنوان در این شهرستان ممنوع است.

جبارزاده، هدف اصلی از این کار را قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا دانست و عنوان کرد: ارائه خدمات نیز در این اماکن نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع و روشنایی آنها نیز خاموش خواهد ماند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تاکید کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری، برگزار نکردن مراسم عروسی و ختم و شرکت نکردن در نمازهای جمعه و جماعت می‌تواند از شدت گرفتن ویروس کرونا جلوگیری کند لذا از شهروندان تقاضا داریم به فکر سلامتی خود، اطرافیان و سایر افراد جامعه باشند و این ویروس خطرناک را جدی بگیرند.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

کد خبر 532285 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی كرونا در ايران ویروس کرونا شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر