Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین ناظمی به صحبت های مهدی پاشازاده واکنش نشان داد.

افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، درباره ادعای مهدی پاشازاده و اقدام شاهین شهرداری بوشهر در جذب این سرمربی، صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، افشین ناظمی در گفتگو با فارس در خصوص اظهارات مهدی پاشازاده که مدعی شده است مدیران باشگاه سپیدرود را در دادگاه می‌بیند، گفت:

پاشازاده هیچ استعفا و نامه‌ای در خصوص ترک باشگاه سپیدورد نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلی نداریم و در کمیته انضباطی اختلافامان را حل می‌کنیم.

وی افزود:

باشگاه شاهین بوشهر بی اخلاقی کرده است و شب بازی با مربی ما مذاکره کرده‌اند و تمرکز تیم سپیدرود را برهم زده‌اند. نماینده شهر رشت هستیم و حق تیم‌مان را می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت:

من وقتی سرمربی نداشتم هم با مربیان دیگر مذاکره نکردام و این کار را غیر اخلاقی می‌دانم. قصد داریم داریم با گروه که در اختیار داریم فصل را ادامه دهیم و بازیکن و مربی سازی کنیم.

همچنین بخوانید

مهدی پاشاراده: مدیران سپیدرود را در دادگاه می ‌بینم / گل گهر کار کثیفی کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند