Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مرادخانی از ایجاد سامانه ثبت اطلاعات حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: این سامانه در جهت انسجام بخشی به اطلاعات مربوط به حافظان قرآن کریم ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران از تهیه بانک اطلاعاتی حافظان قرآن کریم در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام در قالب سامانه انجام می شود و اطلاعات حافظان با توجه به جزء هایی که حفظ هستند ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام داود مرادخانی با بیان اینکه ویروس کرونا موجب شده است تا مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار شود، گفت: در طول سال برنامه های قرآنی متعددی به میزبانی اوقاف و امور خیریه استان انجام می شد.

 

وی ادامه داد: همه ساله شاهد اجرای مسابقات قرآن کریم، اجرای طرح آزمون حفظ، آیین ترتیل خوانی، برگزاری محافل و... بودیم، ادامه داد: امسال نیز مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول استقبال مردم از برنامه‌های قرآنی اوقاف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:  یکی از برنامه‌های اوقاف گردآوری بانک اطلاعاتی حافظان قرآن کریم است.

 

مرادخانی با بیان اینکه هر موسسه قرآنی آمار جداگانه ای از حافظان قرآن کریم را دارد، ادامه داد: با تمهیدات اندیشده شده این آمار تجمیع و یک بانک اطلاعاتی گردآوری خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه زنجان قرآن کریم حافظان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود