Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:57:01 GMT

بارسا به دنبال جایگزین برای مسی و سوارز باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۴۸۲

ریوالدو اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که ژاوی می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت این تیم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا قافله رقابت‌های لالیگا را به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید باخت تا سی و چهارمین قهرمانی کهکشانی‌ها در این مسابقات رقم بخورد. از طرفی صحبت‌های لیونل مسی بعد از شکست بارسا مقابل اوساسونا باعث شده که نگرانی‌های هواداران این تیم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که با وجود تمام حواشی بالاخره لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید خواهد کرد، اما ریوالدو معتقد است که این تیم باید جانشینی برای بازیکنانی مثل لیونل مسی و لوئیس سوارز پیدا کند. او در این باره گفت: " لوئیس سوارز در حال حاضر ۳۳ سال سن دارد و قرارداد او در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. او می‌تواند دو یا سه فصل دیگر در همین سطح بازی کند، اما باشگاه باید فکر کند که چه کسی جایگزین او خواهد بود. همین مورد درباره لیونل مسی نیز صدق می‌کند. "

ریوالدو در ادامه پیرامون احتمال سرمربیگری ژاوی در بارسلونا نیز گفت: " به نظر می‌رسد که ژاوی فرد مناسبی برای بر عهده گرفتن هدایت بارسلونا در یک دوره تغییر است. او باشگاه را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند به آن‌ها در راستای پیشرفت جوانان کمک کند. او پیش از سپردن هدایت بارسا به ستین نیز می‌توانست این کار را انجام دهد، اما این احساس را داشت که هنوز آماده برعهده گرفتن هدایت تیم محبوبش نیست. من نمی‌دانم تابستان امسال چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما معتقدم که همه چیز دست خودش خواهد بود چرا که هیئت مدیره پیش از این علاقه خود را به حضور وی نشان داده است. "

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور تحریم ترکیه رژیم کتوژنیک مریم رجوی پروتکل الحاقی بارسلونا مسی ریوالدو سوال از رئیس جمهور تحریم ترکیه رژیم کتوژنیک مریم رجوی پروتکل الحاقی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی که مدرک ایجنتی فوتبال فیفا را دارد و از سال 2017 به عنوان خبرنگار و کارشناس ال‌چیرینگیتو فعالیت می کند، مدتی است یک پادکست به نام "فقط برای بارسایی‌ها" با حضور خوان گاسپارت (رئیس سابق بارسا) و تونی فریکسا (سخنگوی سابق) تهیه می کند که در آن در مورد مسائل مختلف مرتبط به بارسا حرف می زنند.

در جدیدترین شماره این پادکست، جوردی پیشنهادی عجیب را مطرح کرد. او گفت من یک راه خوب برای نجات بارسا از وضعیت اقتصادی فعلی در نظر دارم: «ما کسی مثل فلورنتینو پرز در بارسلونا نداریم ولی مگر نمی گوییم بارسا فراتر از یک باشگاه است؟ ما بیش از 120 هزار عضور رسمی داریم و میلیون‌ها هوادار. اگر فقط از هواداران بارسا در اسپانیا درخواست شود که 5 یورو به حساب باشگاه واریز کنند، آنقدر پول جمع می شود که بارسا بتواند مجوز خرید هر بازیکنی را پیدا کند و فرپلی لالیگا نیز رعایت خواهد شد.»

در پاسخ، خوان گاسپارت گفت که این البته کار دشوار و شاید غیرممکنی باشد چرا که برای این کار باید یک موسسه‌ای جدید تاسیس شود و پول ها به حساب آن واریز شود. اینکه باشگاه بارسلونا نمی تواند چنین درخواستی از هواداران داشته باشد چون قانونی نیست.

پیشنهاد جوردی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال و مطابق انتظار به سوژه خنده تبدیل شد. 

دیشب حتی دو کارشناس رئالی ال‌چیریتگینو نیز برای دقایق زیادی به پیشنهاد جوردی خندیدند. بسیاری از هواداران بارسا نیز معتقدند بارسلونا به شرایطی نرسیده که از هواداران درخواست پول کرده و به نوعی گدایی کند. حتی در نظرسنجی برنامه هم بیش از 71 درصد گفتند یک یورو هم پرداخت نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم