Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا، پزشکان، پرستاران و متخصصان ارتش آمریکا برای کمک به بیمارستان‌های مملو از بیمار در کالیفرنیا و تگزاس اعزام شدند.

۵۸۰ تن از نیرو‌های کادر درمانی نیروی دریایی و زمینی آمریکا برای کمک به بیمارستان‌های تگزاس فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تیم پزشکی ۸۵ نفره از ارتش آمریکا نیز به یکی از بیمارستان‌های هیوستون اعزام شد.

کالیفرنیا درخواست استقرار ۱۶۰ نیروی پزشکی نیروی هوایی را در واحد‌های مراقبت ویژه این ایالت داده است. تعداد مبتلایان جدید کرونا در کالیفرنیا در چند هفته اخیر رکورد زده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۶۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۰۴ هزار و ۹۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۷۱ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۴۲ هزار و ۸۷۷ نفر گزارش کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا شیوع کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا

دریافت 15 MB کد خبر 6092621

دیگر خبرها

  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟