Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه فرآیند تملک و آزادسازی املاک معارض فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار با جدیت در حال پیگیری است، افزود: مسیر‌های تندروی بخش ۴ کیلومتری حدفاصل تقاطع خیابان شهید مزینانی تا پل‌های تقاطع ثامن، در ابتدای سال ۹۸ با ۵۳ معارض ملکی در بخش تندرو‌ها مواجه بود که هم اکنون با اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع معارضات و نیز بازنگری در طرح فقط ۲ پلاک معارض در بخش تندرو‌ها باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکمیل کندرو‌های فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار را مستلزم رفع معارضات ملکی متعدد دانست، اما در عین حال تاکید کرد تلاش جهت کاهش تعداد آن‌ها از طریق بازنگری در طرح ادامه دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حال حاضر پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار در بخش مسیر‌های تندرو از مرز ۹۲ درصد فراتر رفته است و پیش بینی می‌شود مسیر‌های یادشده تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری برسند.

گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری ۶ کیلومتری است که فاز نخست آن شامل بخش ۲ کیلومتری حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع خیابان شهید مزینانی به انضمام مسیر‌های دسترسی و پل‌های تقاطع با کانال سرخه حصار، پل تقاطع خیابان شهید مزینانی و همچنین پل شمال به شرق تقاطع بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید نجفی رستگار، پاییز سال گذشته تحویل شهروندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث جاده احداث بزرگراه عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، دراطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد_ بهرآسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود، لذا با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر، از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه اعلام شده خواسته می شود در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان جایگزین نیز اعلام می شود.

کد خبر 6094007

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد