Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:32:37 GMT

مورینیو: مردم نگاهی متفاوت به من دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۵۷۳

مورینیو: مردم نگاهی متفاوت به من دارند

آقای خاص می‌گوید انتظارات از او بالاست، برای همین مردم به او متفاوت نگاه می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو معتقد است با وجود شروع خوبش در تاتنهام، بیشتر از همتایانش مورد انتقاد قرار می‌گیرد. آقای خاص در ماه نوامبر در حالی جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد که این تیم در رده چهاردهم جدول قرار داشت اما اسپرز با آمدن آقای خاص جان تازه‌ای گرفت و در 24 بازی لیگ برتر موفق به کسب 12 برد شد که در این بازه زمانی تنها تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد بیشتر از تاتنهام امتیاز کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی تاتنهام در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با اشاره به اینکه مردم نگاهی ناعادلانه به تصمیماتی که او می‌گیرد دارند، گفت: مردم نگاهی متفاوت به من دارند. می‌دانم که آنها از من انتظار انجام کارهایی را دارند که از خیلی از مربیان انتظار انجام چنین کارهایی نمی‌رود. من خیلی اخبار را نمی‌خوانم اما در مواجهه با برخی پرسش‌ها که از من می‌شود، چنین حسی دارم.

وی افزود: برای مثال پس از برتری 3 بر یک مقابل نیوکاسل اولین پرسشی که از من شد، درباره بازی ندادن به یکی از بازیکنان بود. اگر مربیان دیگر بازیکنی را بازی ندهند، مشکلی نیست. آنها از سیستم چرخشی استفاده می‌کنند، تصمیم‌گیری می‌کنند، بازیکنان فوق‌العاده را نیمکت‌نشین می‌کنند و همه به این دست مربیان به این چشم نگاه می‌کنند که آنها دارند کارشان را انجام می‌دهند. این روشی است که تیم‌های بزرگ باید داشته باشند.

مورینیو تصریح کرد: برای مثال وقتی برای اولین بار در فصل جاری لوکاس مورا، استیون برگوین، اریک لاملا و هیونگ‌مین سون همگی در دسترس بودند، مردم همیشه از من می‌پرسند که چرا همه آنها بازی نمی‌کنند و من گاهی اوقات این حس را دارم که آنها انتظارتی از من دارند که از دیگر مربیان ندارند.

طعنه دوباره مورینیو به گواردیولا پس از پیروزی تاتنهام مقابل نیوکاسل

سرمربی اسپرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من و کادر فنی‌ام عملکرد تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که در حال انجام کارهای مثبتی هستیم. می‌توانم دوره حضورم در تاتنهام را کمی با زمان سرمربیگری‌ام در پورتو مقایسه کنم. زمانی که در ماه ژانویه 2002 هدایت پورتو را برعهده گرفتم، نیم‌فصل شرایط برای‌مان واقعاً دشوار بود اما همان بازه زمانی برای آماده‌سازی‌مان برای فصل بعد خیلی مهم بود. بنابراین این کاری است که اکنون انجام می‌دهم و با جمع‌آوری دانش و تجربه در این باشگاه، خودمان را برای فصل آینده آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال تاتنهام انگلیس ژوزه مورینیو بیشتر بخوانید... برادر مدافع تاتنهام به قتل رسید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال تاتنهام انگلیس ژوزه مورینیو تاتنهام ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سمینار سه روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مدیران و مربیان برتر قاره کهن به مدت سه روز در کوالالامپور مالزی آغاز به کار کرد.

در نخستین روز این همایش «اندی روکسبورگ» مدیر فنی و توسعه AFC گفت: در سال‌های اخیر فوتبال آسیا رشد چشمگیری داشته است. پس از موفقیت تیم‌های قاره کهن در جام جهانی ۲۰۲۲، تیم‌های آسیایی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ نیز عملکردی چشمگیر در پیشرفت توسعه فوتبال داشتند.

او به عملکرد تیم‌ها در این رقابت‌ها پرداخت و گفت: از عملکرد تاجیکستان تا حضور اردن در فینال این رقابت‌ها نشانه‌های مهمی از توسعه فوتبال در آسیاست. در این بین هم چندین تیم ما تاریخ را بازنویسی کردند و میراث جام ملت‌های آسیا را در این روند غنی کردند. پیگیری ما به سمت تعالی یک فرآیند مداوم است. همانطور که همه می‌دانیم، AFC به چشم انداز خود برای تضمین موفقیت تیم‌های ملی خود در بزرگترین صحنه‌های فوتبال جهان متعهد است.

مدیر بخش فنی و توسعه AFC ادامه داد: این کنفرانس، برای مربیان ملی و مدیران فنی آنها، درس‌هایی از جام ملت‌های آسیا را بررسی می‌کند و به آینده جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۶ نگاه می‌کند.

علاوه بر این، موضوعات کلیدی مانند نقش رهبری مربی ملی نیز ارائه خواهد شد.

همچنین «هری لو» تحلیلگر عملکرد فوتبال در فیفا، اطلاعات بیشتری را از اروپا و سایر نقاط جهان ارائه خواهد کرد.

مجید جلالی مدیر بخش فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ایران با حضور در این سمینار گفت و گوهای مستمری را با مربیان دنیا و مدیران بخش‌های مختلف کشورهای آسیایی انجام داد.

جلالی قرار است در دو روز آینده ضمن تحلیل و بررسی عملکرد تیم‌ها در ساختارهای فنی به روند رسیدگی فوتبال ایران اشاره کند و با مدیران AFC جلسه داشته باشد.

کد خبر 6100071

دیگر خبرها

  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • مرد آهن‌خواری که دنیا را مبهوت خود کرد
  • مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم
  • گزینش و نظر نهایی با کادر فنی است
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد