Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار منطقه 17 تهران گفت: برای اولین بار در تهران بازار 22 هزار متری جهت ایجاد روز بازار و استقرار سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان راه اندازی شد.

حسن قاسمیان معاون شهردار منطقه 17 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان در جنوب پایتخت، اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته و با همکاری ستاد ساماندهی شهرداری منطقه 17 شاهد ساماندهی هوشمند دستفروش‌های منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اپلیکیشنی بر روی تلفن‌های همراه طراحی شده که شهربان‌ها، مدیران نواحی و معاونان امور شهری به آن دسترسی دارند که طی آن اطلاعات کامل دستفروش‌های منطقه در آن قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه 17 تهران با بیان اینکه از هر ناحیه اطلاعات شمار زیادی از دستفروشان در اختیار ما گذاشته شده که وارد این نرم افزار کردیم، گفت: این سامانه به وزارت کشور و ثبت احوال هم متصل است و اگر هر کدام از دستفروش‌ها شماره بیمه داشته باشند از سامانه حذف خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس دستفروش‌ها پس از ثبت اطلاعات خود در این اپلیکیشن در فضای 22 هزار متری که از سوی شهرداری منطقه 17 در خیابان شیخ محمدی در اختیار آنها قرار گرفته نسبت به فعالیت خود اقدام می کنند.

قاسمیان در مورد نحوه استقرار دستفروشان در این روز بازار تأکید کرد: این اپلیکیشن به صورت تصادفی مکان فعالیت این دستفروش‌ها در روز بازار را مشخص می کند و این‌طور نیست که کسی جای ثابت داشته باشد و هیچ اولویت یا امتیاز خاصی برای فردی در نظر گرفته نشده است.

معاون شهردار منطقه 17 تهران خاطرنشان کرد: شاهد حضور زنان سرپرست خانوار نیز در این طرح هستیم و هر دستفروشی که در منطقه وجود دارد و از این طرح جا مانده می‌تواند به راحتی با نصب نرم افزار سامان بازار روی تلفن همراه خود و وارد کردن مشخصات منتظر تائید ما باشد تا به صورت قانونی فعالیت خود را در این روزبازار آغاز کند.

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در تهران و در منطقه 17 آغاز ‌شده است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح هم دستفروشان منطقه بتوانند به صورت قانونی و با خیال آسوده به کسب و کار خود بپردازند و هم شهروندان با حضور در این روز بازار نسبت به تامین لوازم مورد نیاز خود با قیمت‌های مقرون به صرفه تر اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون شهردار منطقه 17 تهران قاسمیان دستفروش معاون شهردار منطقه 17 تهران دستفروش ها روز بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • ویترین تسنیم شماره ۶۶۱/تهران؛ پایتخت امنیت
  • بهار متفاوت بازار اجاره؟
  • اجاره خانه در شمال تهران چقدر آب می خورد ؟ اجاره نشینی خوش نشینی یعنی همین !
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند