Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علمدار یزدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای توزیع یکسان کالاهای تنظیم بازار، شهر یزد به چهار منطقه شامل محدوده های خیابان امام - شهید رجایی ،  خیابان شهید رجایی - فرخی، خیابان امام -کاشانی و خیابان کاشانی و فرخی تقسیم بندی شده  است که میدان شهید بهشتی به عنوان مرکز این تقسیم بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برای هر منطقه حدود ۲۷ فروشگاه بزرگ انتخاب شد که تعداد و ایجاد این فروشگاه‌ها در شهرستان‌ها( ۹ شهرستان دیگر) با توجه به جمعیت آنها مشخص می‌شود.

علمدار یزدی تصریح کرد: در فروشگاه یادشده بازرس سازمان صمت مستقر است و در صورت مشاهده تخلف با مسوول فروشگاه مربوطه برخورد و از فهرست خارج و فروشگاه دیگری جایگزین می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه تنظیم بازار شامل چهار محور تامین، توزیع، نظارت و اطلاع رسانی است، افزود: در کارگروه تنظیم بازار استان  سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و شرکت پشتیبانی امور دام گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

وی با اشاره به سخنان محمدصالح جوکار نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مورد دغدغه‌های مردم در تامین کالاهای اساسی در کارگروه ،اظهار کرد: در این زمینه استاندار یزد در کارگروه یادشده  دستور داد ، مدیران مرتبط، کاستی های  و قوانینی که در زمینه برخورد با سودجویان کالاها وجود دارد احصاء و به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه  کنند تا این نقص‌ها رفع شود.

علمدار یزدی با تاکید بر افزایش طرح نظارتی ویژه  بر تامین و توزیع کالاهای اساسی افزود: در کارگروه تنظیم بازار مقرر شد که در آینده از لحاظ کمی تورم، استان در رتبه پنجم کشور قرار گیرد و مدیران در جلسات بعدی این کارگروه باید اقدامات خود را در این زمینه گزارش کنند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد خاطرنشان کرد: این استان از لحاظ نظارت ، رسیدگی به شکایات و نظر سنجی در رتبه نخست کشور قرار دارد.

حدود ۵۰ هزار واحد صنفی در استان یزد فعالیت دارد.

علاوه بر تحریم های ظالمانه غرب علیه مردم ایران ، شیوع کرونا نیز فشارهای اقتصادی برای تامین نیازهای مردم به آنها وارد کرد، در حال حاضر تمامی مسوولان استان یزد با استفاده از ظرفیت های موجود در صدد رفع برخی کاستی ها در ایم مورد هستند ونظارت ها را افزایش داده اند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی یزد بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی یزد بازار محصولات وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی یزد بازار محصولات تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای