Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه «بیداری»،‌ نوشته کریستوفر گلدن با ترجمه امین بهره‌مند از سوی نشر پیدایش منتشر شد. این مجموعه برای گروه سنی نوجوان و جوان ترجمه شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه شش جلدی رمان «بیداری»، نوشته کریستوفر گلدن، نویسنده آمریکایی، از سوی انتشارات پیدایش منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به رمان‌های راحت‌خوان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که برای گروه سنی نوجوان و جوان نوشته شده است، داستان دختری به نام «کارا هارپر» است که با پدرش به ژاپن مهاجرت کرده‌اند تا پس از مرگ مادرش زندگی جدیدی را آغاز کنند. در معرفی این کتاب آمده است: زندگی جدید کارا سخت است، به خصوص که همه شیاطین ژاپنی در تلاش هستند او را شکار کنند. تعداد گمشده‌های باشگاه تئاتر هر روز بیشتر می‌شود. رابطه بین کارا و پدرش بدتر شده است. آیا کارا و دوستانش می‌توانند اهریمن باستانی را شکست بدهند و قربانیانش را آزاد کنند؟

رمان «بیداری» در ادامه مجموعه رمان‌های راحت‌خوان نشر پیدایش منتشر شده است. کتاب «دیگری» نوشته یوکیتو آیاتسوجی و «سائو، هنر شمشیرزنی آنلاین» نوشته رکی کاواهارا دو مجموعه دیگری بودند که این انتشارات منتشر کرده است.

در پشت جلد کتاب درباره رمان‌های راحت‌خوان توضیحی ارائه شده و نوشته است: اگر «آنیمه(انیمیشن ژاپنی» و «مانگا»(کمیک ژاپنی) را دو رأس یک مثلث فرض کنیم. رأس سوم آن «رمان راحت‌خوان» است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آنکه از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هرحال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد.

در بخش‌هایی از «بیداری» می‌خوانیم: کارا هیچ وقت این قدر دلشوره نداشت. چرخید به برج پاگودای مدرسه خیره شد و موج تازه‌ای از دلشوره وجودش را فراگرفت. با ریتم موسیقی‌ای که در ذهنش بود، با انگشتان دست راستش روی پایش ضرب گرفت. لب پایینش را می‌جوید و با پاپیونش ور می‌رفت. «همه‌چی خوب پیش می‌ره».

کارا نگاهی به سمت چپش انداخت و هیکلی را دید که در درگاه متروکه و اسرارآمیزی ایستاده بود که در یک طرف ساختمان مدرسه قرار داشت. ...

«بیداری» همچون دیگر رمان‌های راحت‌خوان پر از حس تعلیق است؛ از این جهت مطالعه آن برای نوجوانان امروز می‌تواند جذاب باشد.

نشر پیدایش کتاب حاضر را با ترجمه امین بهره‌مند در هزار و 500 نسخه منتشر کرده است.

«دیگری» به کتابفروشی‌ها رسید/ ماجرای عجیب یک عکس پس از مرگی مرموز

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات ادبیات داستانی بیشتر بخوانید... «دیگری» به کتابفروشی‌ها رسید/ ماجرای عجیب یک عکس پس از مرگی مرموز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات ادبیات داستانی کتاب و ادبیات ادبیات داستانی رمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!

همشهری - نیلوفر ذوالفقاری: هرچند سفر به سبک هیچهایک هیجان زیادی برای گردشگران دارد، اما باید و نبایدهایی دارد که با رعایت آنها سفر دلچسب‌تر می‌شود.

هیچهایکر برای سفر بین شهرها کنار جاده می‌ایستد و علامت می‌دهد تا راننده‌ای مرامی او را سوار کرده و تا مقصد بعدی با خود همسفر کند. به این صورت هزینه‌های سفر تا حدود زیادی کمتر می‌شود. به همراه داشتن و پوشیدن لباس‌هایی به رنگ روشن یکی از نکات مهم برای هر هیچهایکر است. همچنین داشتن کیف و کوله‌پشتی مناسب هم نکته مهمی برای یک سفر هیچهایکی راحت است. وقتی به عنوان یک هیچهایکر کنار جاده‌ای منتظر ماشینی بودید، اگر احساس خوبی نسبت به آن ماشین یا راننده‌اش نداشتید هرگز سوار نشوید. سعی کنید قبل از سوار شدن چند کلامی با راننده صحبت کنید و لحن و صحبت‌های او را تحلیل کنید. وقتی سوار شدید سعی کنید حواس‌جمع باشید و تا جای ممکن از خوابیدن بپرهیزید. بهتر است در اولین فرصت مشخصات ماشین و شماره پلاک آن را برای نزدیکان خود ارسال کنید تا در صورت بروز مشکل دسترسی به خودرو راحت‌تر باشد. لوازم و مدارک ضروری و پول‌هایتان را در یک کیف جداگانه یا کیف‌های کمری قرار دهید. قرار دادن آن‌ها در کوله‌پشتی درست نیست. در این صورت اگر به طور اتفاقی کوله پشتی شما گم شد تا مورد سرقت قرار گرفت پول و مدارکتان در امان خواهد ماند.

مقاصدی که یک هیچهایکر در ایران می‌تواند از آن‌ها بازدید کند معمولا جاهایی است که مسیر صعب‌العبوری نداشته باشند و دسترسی به آن‌ها به خصوص با پای پیاده راحت باشد. انتخاب هیچهایکرها باید مسیر ماشین‌روی خوبی داشته باشد. برای پیدا کردن ماشین احتیاط کنید و هر جایی از جاده نایستید، به خصوص کنار جاده‌های فرعی یا جاهایی پرت که عبور و مرور در آن‌ها کمتر است، احتمال خطر بسیار بیشتر می‌شود. محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد را برای پیدا کردن خودرو انتخاب کنید. این نوع سفر برای همه افراد مناسب نیست و صرف علاقه به سفر نمی‌تواند برای انتخاب روش هیچهایک کافی باشد. یک هیچهایکر فردی است کنجکاو که همواره به دنبال کشف ناشناخته‌ها و ماجراجویی‌های جدید است و تحمل بالایی برای پذیرش مخاطرات و چالش‌های احتمالی دارد. هیچهایک می‌تواند برای انواع سفرها به کار رود، ولی عمده سفرهای مورد استفاده در ایران و کشورهای توریستی رو به توسعه مناطقی با جاذبه طبیعت و روستاهای بکر با پیشینه تاریخی است. کد خبر 848663 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن سفر - گردشگری هزینه خبر مهم

دیگر خبرها

  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود