Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی گفت: در آستانه عید سعید قربان، مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" در روزهای آینده در آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: در آستانه عید سعید قربان، مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" طی روزهای آینده در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای کمک‌رسانی به نیازمندان آذربایجان‌غربی ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم پویش "ایران همدل" آغاز شدمرحله دوم پویش «ایران همدل» آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ضمن دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد، اظهار کرد: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.

وی افزود:  خیران و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق شماره کارت امانی شرعی 6037997900001232 به‌صورت سریع و ایمن واریز کنند.

سهندی تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش با همت مردم و همراهی مسئولین استان 120 هزار بسته غذایی به ارزش 20 میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود که بلافاصله توزیع شد.

وی تاکید کرد: در شرایط حساس اقتصادی و با توجه به فراگیری بیماری منحوس کرونا، نیازمندان بیش از پیش چشم انتظار کمک‌های نوعدوستانه مردم خیر و نیکوکار بوده و مشارکت در این طرح خداپسندانه علاوه بر پاداش دنیوی، اجر اخروی را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله دوم پویش "ایران همدل" آغاز شد مرحله دوم پویش «ایران همدل» آغاز شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم پویش ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی