Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 19 جولای:

ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه ای و 21 ساله لیل در آستانه انتقال به ناپولی قرار گرفته است. ویکتور اوسیمن روز گذشته (شنبه) در ایتالیا حاضر شده و آزمایش های پزشکی ناپولی را در شهر رم گذرانده است. (محمد بوحفصی)

لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله آرژانتینی اینتر، هدف بارسلونا در بازار نقل و انتقالات است. لائوتارو مارتینز می خواهد به مدت یک فصل دیگر در اینتر بماند و در تابستان 2021 به بارسلونا بپیوندد. (گاتزتا دلا اسپورت)

پاتریک کلایورت که یکی از افراد محبوب باشگاه بارسلونا محسوب می شود به عنوان گزینه ای برای جانشینی کیکه ستین معرفی شده است. (موندو دپورتیوو)

اینتر پس از توافق با ماراش کومبولا، اکنون به دنبال توافق با هلاس ورونا است. ماراش کومبولا، مدافع 20 ساله هلاس ورونا مورد توجه چند باشگاه ایتالیایی قرار گرفته اما هنوز تیمی نتوانسته انتقال را نهایی کند چرا که ورونا با پاداش ها، بیش از 30 میلیون یورو می خواهد. (فابریتزیو رومانو)

سه باشگاه سویا، فیورنتینا و موناکو علاقه مند هستند ماریو گوتسه 28 ساله را که پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد محسوب می شود، به خدمت گیرند. (اسکای آلمان)

اینتر به دنبال دائمی کردن قرارداد قرضی الکسیس سانچز است اما اگر نتواند با منچستریونایتد به توافق برسد، آنگاه جذب پیر امریک اوبامیانگ را در صورتی که قراردادش با آرسنال تمدید نشود، بررسی خواهد کرد. (گاتزتا دلا اسپورت)

خوزه خیمنز هدف پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی منچستر سیتی است؛ سیتیزن ها برای جذب این مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید باید رکورد نقل و انتقالات فوتبال برای یک مدافع را بشکنند. (تایمز)

آرسنال می خواهد قرارداد قرضی دنی سبایوس را تمدید کند. این بازیکن از رئال مادرید به آرسنال آمده است. (ال کانفیدنشال)

آرسنال قصد دارد با استفاده از بند آزادسازی 41 میلیون پوندی، جوئلسون فرناندز 17 ساله را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت بگیرد. بارسلونا و یوونتوس هم این بازیکن مستعد و آینده دار را زیر نظر دارند. (آبولا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد