Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:03:50 GMT

پای سردار آزمون را قلم کردند! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۲۴۹۵

پای سردار آزمون را قلم کردند! (عکس)

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل اسپارتاک مسکو موفق به گرفتن پنالتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ جام حذفی فوتبال روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که همانند دیدار اخیرشان سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل اسپارتاک مسکو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در دقیقه ۲۴ توپ ارسالی از سمت چپ میانه زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر به سردار پاس داد که در زمان رسیدن توپ به او، ایلیا گاپونوف روی ملی‌پوش ایرانی زنیت مرتکب خطا شد تا علاوه بر دریافت کارت زرد، منجر به پنالتی به سود یاران آزمون شود.

 

 

 

 

پنالتی‌ای که آزمون گرفته بود را آرتم زیوبا تبدیل به گل کرد ولی در دقیقه اول وقت‌های اضافه الکساندر سوبولف کار را به تساوی کشید که این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود و زنیت موفق شد با برتری به رختکن برود.

 

 

 

 

نفوذ تند و تیز مالکوم و پاس در عرض او که از مقابل پای آزمون رد شد را دالر کوژیائف با حضور در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد تا زنیت سنت‌پترزبورگ به برتری ۲ بر یک برسد و با حفظ این نتیجه تا پایان مسابقه، به پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو دست یابد و راهی فینال جام حذفی روسیه شود.

 

 

 

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که مقابل اسپارتاک مسکو ۸۹ دقیقه آزمون را در ترکیب داشت، روز شنبه چهارم مردادماه باید در فینال جام حذفی روسیه مقابل تیم لیگ یکی که در آستانه صعود به لیگ برتر است، قرار بگیرد و در آستانه کسب دومین جام در این فصل باشد.

 

آزمون در حالی امشب توانست برابر اسپارتاک مسکو پنالتی بگیرد و پایه‌گذار صعودشان به فینال جام حذفی شد که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو گل مقابل اورنبورگ به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود.

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ مقابل اسپارتاک مسکو زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!