Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@23:34:25 GMT

مشروح 20، یکشنبه 29 تیر 99

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۲۵۷۲

احتمال قطع برق مشترکان پرمصرف، گرمای بی سابقه در خوزستان،عبور جانباختگان کرونادر کشور از 14 هزار نفر و فوت 209 بیمار در شبانه روز گذشته، تصویب ترخیص سریع کالاهای اولویت‌دار از گمرک و دیدارهای فشرده ظریف در عراق از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برق مشترکانء پرمصرف، قطع می شه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق گفته برقء ادارات و سازمان هایی که مصرف شون رو نسبت به پارسال، ۱۰ درصد کاهش ندن، پس از تذکر، قطع می‌کنیم. رجبی مشهدی هشدار داده: مصرف برقِ 14 استان، بیشتر از الگوی مصرفه و اگر مصرف کاهش پیدا نکنه، در این استان ها قطع برق، اعمال میشه.
*************************
تب دما در خوزستان بالا رفته، اما زندگی در جریانه. در روزهای داغ هم رعایت پروتکل های بهداشتیء مقابله با کرونا، هم مهمه و هم جدی.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*************************
عبور مجموع جانباختگانء کرونا در کشور، از ۱۴ هزار نفر... متاسفانه در 24 ساعت گذشته هم در تاخت و تازهای کرونا 209 بیمار دیگه جان باختن که مجموع جانباختگان به ۱۴ هزار و ۱۸۸ نفر رسید . دوهزار و ۱۸۲ بیمار جدیدء مبتلا به کرونا هم در شبانه روز گذشته شناسایی شدن که هزارو 324 نفرشون بستری شدن . تاکنون 273 هزارو 788 نفر به کرونا مبتلا شدن که خوشبختانه 237 هزارو 656 بیمار بهبود یافتن و یا از بیمارستان ها مرخص شدن . آذربایجان شرقی، زنجان، ایلام، خوزستان ،بوشهر، فارس، کرمان ، خراسان رضوی ، گلستان و مازندران همچنان جزء 10 استانء قرمز با بیشترین ابتلا هستن.
*******************   محدودیت های کرونایی یکی دو روزیه که در تهران اجرا شده. بعضی ها جدی گرفتن بعضی ها هم هنوز نه.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
******

شمار قربانیان کرونا در جهان، از ششصد هزار نفر بیشتر شده. با فوت 7 هزار و 360 نفر در 24 ساعت گذشته، آمار جانباختگان کرونا به 605 هزار نفر رسیده. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده مرگ و میرء 24 ساعت اخیر کرونا، از 21 اردیبهشت بی‌سابقه بوده.
آمار مبتلایان کرونا در جهان، به سرعت درحال افزایشه و به چهارده ونیم میلیون نفر نزدیک شده. در هند، در شبانه روز گذشته ، حدود 39 هزار مورد جدیدء ابتلا ثبت شده . تاکنون بیش از یک میلیون و هشتاد و شش هزار نفر در این کشور، به کووید 19 مبتلا شدن. حدود 27 هزار هندی هم جونشون رو از دست دادن.
در ۲۴ ساعت گذشته، 650 ژاپنی به کرونا مبتلا شدن که بالاترین رقم در سه ماه گذشته است.
در سین کیانگء چین، به دلیل شناسایی موارد تازهء ابتلا در ارومچی، مرکز این ایالت، وضع فوق العاده اعلام شده. همه پروازها از مبدا و به مقصدء این شهر، لغو و مترو بسته شده.
امریکا با 3 میلیون و 836 هزار مبتلا و بیش از 142 هزار فوتی، بیشتر از بقیه کشورها درگیر کروناست.
در چند روز گذشته، تعداد مبتلایانء روزانه در آمریکا، بیش از هفتاد هزار نفر بوده . بیشتر ایالتهای آمریکا در وضع قرمز یا هشدارن. سی ان ان گزارش داده در یکی از مناطقء ایالت تگزاس، تست کرونای دست کم هشتاد وپنج نوزاد و کودکء زیر یک سال، مثبت بوده.
در انگلیس با بیش از 45 هزار فوتی، گزارش ها حاکیه اوضاع اقتصادی، به بدی اوضاع بهداشتیه . مرکز آمار انگلیس، اعلام کرده در 3 ماه گذشته،650 هزار انگلیسی از کار بیکار شدن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از همکاری نکردن برخی قدرت‌های جهان در مبارزه با کرونا گفته: شیوع ویروس کرونا، شکنندگیء جهان رو نمایان کرد. باید با یک قراردادء اجتماعی، علاوه بر کرونا، با همه‌گیریء نابرابری‌ها هم مبارزه کنیم.
******

برخورد با قانون-گریزانء دوچرخ، که هر کدومشون نقشء ویژه ای در یک سوم حوادث ترافیکیء پایتخت، بازی می کنن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تصویب ترخیص سریع کالاهای اولویت‌دار از گمرک، در جلسه ستاد اقتصادی دولت...
براساس تصمیم ستاد، وزارت صمت موظف شد با هماهنگی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، کالاها رو اولویت‌بندی کنه تا ترخیص کالاهای اولویت دار، از مقرراتء دست وپاگیرء گمرکی، دور بمونه. اوضاعء این روزهای بازارء ارز هم در ستاد اقتصادی دولت، بررسی و بر پیگیریء جدی و دقیقء دستور العمل ها برای تنظیم بازار، تاکید شد. رئیس جمهور در ادامهء جلسهء امروز گفت: کشور، توانایی عبور از موانع و مشکلاتء پیچیده و خاصء اقتصادی رو داره. برای عبور از این شرایط، از پیشنهادها و راه حل‌های دلسوزانء کشور، استقبال و با اتکا به توانمندی‌های داخلی، برای حل مشکلات، تلاش می‌کنیم .
*****************************
بهارستانی ها یک فوریت طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی رو تصویب کردن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


طرح گرفتن مالیات از خانه‌های خالی هم به کمیسیون اقتصادیء مجلس برگشت تا بیشتر* چکش کاری بشه. قرار بود نمایندگان، جزییات این طرح رو امروز بررسی کنن.
*****************************
دیدارهای فشرده وزیر امورخارجه در عراق...
آقای ظریف در گفتگو با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه ، رئیس دستگاه قضایی ، رئیس حشد الشعبی، رئیس جریان حکمت ملی عراق و رئیس فهرست الفتح در مجلس، درباره مسایل مختلف، از روابط دوجانبه گرفته تا مسایل اقتصادی ، حقوقی و مبارزه با تروریسم، گفتگو کرد . وزیرخارجه ، همزمان با ورود به بغداد ، با حضور در محل شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس، به جایگاه این دو شهید، ادای احترام کرد.
*****************************
درخواست وکلای 3 محکوم به اعدام برای اعمال ماده ۴۷۴ پذیرفته شد. چهار وکیلء این افراد اعلام کردند رئیس دیوان عالی کشور، درخواست را پذیرفته. پرونده برای بررسیء مجدد، به یکی از شعب دیوان عالی کشور، ارجاع شده . سخنگوی دستگاه قضایی، هفته قبل اعلام کرده بود در فرایند اقدامات و درخواست‌های قانونی، امکان بررسی مجددء پرونده، وجود داره.
*****************************
انفجار و آتش سوزی در دومین ناو جنگیء پیشرفتهء آمریکا در یک هفته اخیر... این بار ناو جنگی کِرسارج در بندر نورفولک در سواحل جنوبی ویرجینیا در آتش سوخت . در پی آتش گرفتن این ناو، فعالیت یه شرکت بزرگ کشتی‌سازی آمریکا متوقف شد. فعالیت همه کشتی‌های مستقر در اسکله این شرکت هم به حالت تعلیق دراومده .
مقامات نظامی آمریکا میگن خسارات جزئی بوده . ناو پیشرفته دیگه امریکا ،«بونهام ریچارد» هم هفته پیش 4 روز در شعله های آتش ناشی از انفجار سوخت . دومینوی آتش سوزی در مراکز صنعتی امریکا هم به کارخانه فولاد پنسیلوانیا رسیده . گفته شده به دلیل انتقال زود هنگام کارکنان ، حادثه تلفات جانی نداشته . پنجشنبه هم یه کارخانه فولاد دیگه در ایالت "ایندیانا"، دچار انفجار و آتش سوزی شد .
*****************************

آمریکا حق داره از قرارداد ایران و چین نگران باشه. چرا که این قرارداد نشون میده سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران شکست خورده .این تحلیل رسانه های هند از سند راهبردی ایران و چینه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

********

بهره برداری از 292 واحد مسکونیء ویژه مددجویانء کمیته امداد در استان کرمانشاه... این واحدهای مسکونی، به همت قرارگاه محرومیت زداییء سپاه، تکمیل و تحویل صاحبانشون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


*****************************
بازگشت شاخص بورس به مدار مثبت... شاخص کل بورس با 55 هزارو 767 واحد رشد، به یک میلیون و 864 هزار و 942 واحد رسید.
*****************************
سومین دوره انتخاباتء مجلسء سوریه بعد از اصلاح قانون اساسی، درحال برگزاریه. مردم سوریه در این انتخابات، 250 نمایندهء مجلس رو انتخاب می کنن. انتخابات در 14 استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار میشه.

*****************************
هزاران شهرک نشین، با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، استعفای نتانیاهو رو خواستار شدن. تجمع کنندگان به عملکرد نتانیاهو در مقابله با کرونا و وضع بد اقتصادی*، معترضن. برای متفرق کردن معترضان، از ماشین های آب پاش استفاده شد .
*****************************
مردم پورتلندء آمریکا با برگزاری تظاهرات، خروج نیروهای ضدشورش از شهرشون رو خواستار شدن . این نیروها از چند روز پیش برای سرکوب اعتراضات ضد بی عدالتیء ساختاری، وارد این شهر شدن .
---مکث---
پلیس و مامورانء فدرال، با شلیک گاز اشک آور، به معترضان حمله کردن. شماری از معترضان، بازداشت شدن.
----مکث ---
***********************

 

شناسایی مالکانی با بیش از 90 واحد مسکونی و تکذیب شماره 218 پلیس در شبکه خبر ... خبرنگاران به سراغ نیمه کاره رها شدن مسکن مهر سلفچگان هم رفتن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بررسی رشوه سه میلیارد تومانی به یک بازپرس در دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات معاون اجرایی پیشین حوزه ریاست قوه قضائیه .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی روز گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰۰ تاجر از ۸۵ کشور در تهران رئیسی: غیرقابل تحریم شده‌ایم، پروفسورهای ضداسرائیل، بحران مشروعیت در واشنگتن، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟