Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت روز یکشنبه به موج بیکاری در آمریکا طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «طی ماه‌های اخیر، 30 میلیون کارگر شغل‌ و درآمدهای خود را از دست داده‌اند. بسیاری در حال تقلا برای فراهم کردن غذا هستند.»

این سناتور آمریکایی در ادامه بار دیگر بر ضرورت بیمه سلامت برای همه آمریکایی‌ها تاکید کرد و نوشت: «آمریکا تنها کشور بزرگ در جهان است که بیمه سلامت را برای همگان تضمین نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما پودار باشید می‌توانید بیمه عالی خریداری کنید. اگر شما فقیر و از طبقه کارگر باشید، بد شانس هستید. شما زود می‌میرید و درد و بیماری بیشتری را تجربه می‌کنید. بیمه سلامت یک حق انسانی است. ما نیازمند بیمه درمانی برای همگان هستیم.»

طبق یک تحقیق جدید، در پی همه‌گیری کرونا در آمریکا ۵.۴ میلیون آمریکایی بین ماه فوریه تا می بیمه درمانی خود را به دلیل بیکار شدن، از دست دادند.

نتایج این تحقیق که توسط گروه «فَمیلیز یواس‌ای» انجام شده نشان داد میزان افزایش تخمین‌زده شده کارگرانی که شغل و در نتیجه بیمه خود را در بازه سه ماهه از دست داده‌اند، ۴۰ درصد بیشتر از بالاترین رقم افزایش در گذشته که در دوران رکود ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ رخ داد، بوده است. در آن زمان ۳.۹ میلیون نفر شغل خود را از دست داده بودند. (جزئیات بیشتر)

هم‌اکنون و در میانه بحران مرگبار کرونا در آمریکا که باعث بحران اقتصادی و از دست رفتن مشاغل در این کشور شده، بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بر سر بیمه درمانی اوباما اختلاف وجود دارد. دموکرات‌ها و «جو بایدن» نامزد احتمالی آنها در انتخابات پیش‌رو به دنبال گسترش آن هستند، در حالی که دولت ترامپ از دادگاه فدرال خواسته قانون بیمه درمانی را بطور کامل ملغی کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: برنی سندرز بیمه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست