Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@13:13:11 GMT

پرسپولیس صدرنشین مقتدر پساکرونا!+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۲۶۲۷

 به گزارش جام نیوز، ورزش سه نوشت: فاصله تیم دوم با پرسپولیس از لحاظ کسب امتیاز، عدد 5 است که نمایانگر قدرت این تیم و دلیل فاصله ایجاد شده در صدر جدول است.

 

شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهار پیروزی متوالی پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم، توانسته اند شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی به خودشان اختصاص دهند و قهرمانی چهارم آنها را از همین حالا می توان با عملکردی که نشا ن داده اند مسجل دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نگاهی به رتبه دوم جدول رده بندی نشان از رشد قابل توجه پیکانی دارد که تا پیش از شروع لیگ، رتبه انتهایی جدول را پایین تر از شاهین بوشهر در اختیار داشت ولی در 4 بازی برگزار شده، 7 امتیاز کسب کرده که این تیم را از این حیث در رتبه دوم دوران پسا کرونا نشان می دهد؛ پیکان در ادامه مسابقات، رقابت بسیار تنگاتنگی برای ادامه بقا در لیگ برتر با تیم های ذوب آهن، گل گهر، سایپا و .. در پیش خواهد داشت.

 

از نکات دیگر این جدول می توان به افت محسوس شاگردان امیرقلعه نویی اشاره کرد؛ سپاهان که تا پیش از تعطیلی لیگ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رفت، با حاضر نشدن در دیدار مقابل پرسپولیس و متعاقب آن تساوی مقابل ذوب آهن، اختلافی 7 امتیازی در جدول رده بندی با پرسپولیس پیدا کرد که این اختلاف امتیاز با دو تساوی و یک شکستی که در شروع دوباره رقابت ها در کارنامه این تیم ثبت شد، سبب شده تا طلایی پوشان در رتبه هفتم جدول رده بندی در دوران پسا کرونا قرار بگیرند. سپاهان در جدول کلی رقابت ها نیز این هفته جایگاه دومی خود را پس از مدت ها حضور در این رتبه، به تراکتور داد و حالا شرایط سختی برای کسب سهمیه آسیایی نیز پیدا کرده است.

 

این تغییرات را می توان مهم ترین تغییرات جدول پس از شروع دوباره بازی های لیگ برتر در دوره نوزدهم قلمداد کرد؛ دوره ای که بیماری کرونا باعث ایجاد وقفه در مسابقات نه تنها در لیگ ایران که در تمام رقابت های ورزشی دنیا شده و یکی از عجیب ترین برهه های تاریخ را رقم زده است. 


در سایر نقاط جدول شاهد تغییرات محسوسی نیستیم و تیم ها تقریبا با حفظ همان جایگاه قبلی در حال تلاش برای بهبود جایگاه خود هستند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رضامراد صحرایی در ویراستی نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. 

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد ۵۷۰۹ نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 

این دانشجو معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس هستند و در همه استان‌ها به غیر از استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی با هدف کمک به رفع بحران کمبود معلم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم آستین همت بالا زده‌اند.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، تهران، سیستان‌و‌بلوچستان، فارس، کرمان و مازندران بیشترین جذب این گروه از دانشجومعلمان را داشته اند.

دیگر خبرها

  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است