Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شهرداری تهران امروز در اقدامی عجیب و همزمان با سالگرد 50 سالگی تأسیس بهشت‌زهرا(س) بزرگ ترین گورستان پایتخت، اقدام به برگزاری مراسم جشن تولد با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر و حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام راحل (ره) کرد.

به گزارش تسنیم با وجود اینکه برگزاری مراسم‌ها و گردهمایی‌ها به دلیل اوج دوباره کرونا در کشور ممنوع شده بود، مراسم جشن تولد قبرستان پایتخت برگزار و از کیک تولد 50 سالگی آن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که تعجب مردم و کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت چراکه اساساً برگزاری جشن تولد برای یک قبرستان که عمدتاً یادآور روزهای تلخ و از دست عزیزان است، امری عجیب و غیرمعمول است، آنهم در شرایطی که روزانه حدود 70 نفر از شهروندان تهرانی به دلیل کرونا جان خود را از دست داده و در بهشت زهرا به خاک سپرده می شوند. 

از ابتدای شیوع کرونا و بخصوص در روزهایی که محدودیت ها برداشته شده است، انتقادات زیادی به ناوگان حمل و نقل شهری و مشکلات در این حوزه که به شیوع بیشتر کرونا منجر شده شاهد هستیم، با اینحال بنظر می رسد مدیران شهری به جای حل مشکلات این حوزه، دغدغه شان برگزاری جشن تولد قبرستان و کیک گرفتن است.

مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت دولت و همچنین شرایطی که کرونا پدید آورده موجب شده بسیاری از اقشار روزهای سختی را به لحاظ معیشتی بگذرانند. برگزاری مراسم تولد بهشت زهرا نشان داد میان مردم و بخشی از مسئولان فاصله عمیقی در درک شرایط جامعه وجود دارد و باصطلاح در عالم دیگری زیست می کنند و برایشان مهم تر از کاستن از فشارهای زندگی روزمره، دورهمی های تشریفاتی مهم است. آن هم یک دورهمی که مدیران شهرداری تهران و مدعوان این نشست را مضحکه شبکه های اجتماعی کرده است.

در ادامه برخی واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام عجیب شهرداری تهران می بینید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران سید حسن خمینی صراط شبکه های اجتماعی بهشت زهرا جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه های پر تردد و از مسیر های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان