Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور عشایر استان همدان با بیان اینکه درگیری عشایر همدان با کرونا محسوس نیست گفت: آزمایش تنها چند نفر مثبت اعلام شده که با هماهنگی مرکز تحقیقات کنترل خوبی صورت گرفته است.

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در بین عشایر استان اظهار کرد: خوشبختانه عشایر همدان چندان درگیر بیماری کرونا نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزمایش تنها چند نفر مثبت اعلام شده است گفت: با هماهنگی مرکز تحقیقات کنترل خوبی صورت گرفته و امسال عشایر استان کمتر درگیری بیماری شده‌اند.

مدیر امور عشایر استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد مبتلایان به کرونا در بین عشایر استان محسوس نبوده است افزود: با کمک شرکت تعاونی عشایر ضدعفونی مناطق و توزیع ماسک مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به غربالگری عشایر نسبت به بیماری کرونا از سوی مرکز بهداشت استان گفت: ۱۱ نفر از عشایر باسواد استان برای آموزش معرفی شدند تا آنها نیز با یادگیری دیگر جمعیت عشایر را آموزش‌ دهند.

محمدی با بیان اینکه 3 هزار و ۹۰۰ خانوار مجموع عشایر استان را تشکیل می دهند و تعداد جمعیت عشایر نیز ۱۴ هزار نفر است تصریح کرد: ‌ایل ترکاشوند، یارم طاقلو، حسن وند، جمور و شاهسوند بغدادی از عشایر استان همدان هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین محمدی بیماری کرونا غربالگری عشایر عشایر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!