Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد از بی ملاحظی مدافعان و دروازه بان تیمش گله مند است ولی می داند که بازی بعدی خیلی سریع تر از حد تصور فرا خواهد رسید. 

اوله گونار سولسشر پس از باخت 3-1 منچستریونایتد مقابل چلسی، اشتباهات خودش را پذیرفت و همچنین اشتباهات بازیکنانش را به آن ها گوشزد کرد.

منچستریونایتد در مسابقه ای که در یک سوم دفاعی خودی متزلزل نشان داد، اصلا در حد 19 بازی قبلی که در آن ها شکست ناپذیر بود ظاهر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر پس از بازی به خبرنگاران گفت:

دریافت آن گل پس از وقفه بسیار در دقایق پایانی نیمه اول ضربه بزرگی به ما بود. ما تمرکزمان را از دست دادیم و این ناراحت کننده بود. چلسی 48 ساعت نسبت به ما فرصت بیشتری داشت؛ این صرفا یک حقیقت است نه یک بهانه؛ من نمی توانم بهانه ای بیاورم. به هر حال این اتفاق افتاد. ما ترجیح می دادیم در نیمه نهایی بازی کنیم تا این که اصلا به اینجا نرسیم. 

(یک مربی) همیشه انتخاب های خودش را زیر سوال می برد. من نمی توانم در مورد اعتماد به نفس داوید دخیا صحبت کنم ولی او از نظر ذهنی خیلی قوی است. خودش می داند اگر آن ضربه 100 بار زده می شد باید هر 100 دفعه آن را مهار می کرد ولی فوتبال همین است. من تصمیم گرفتم از او استفاده کنم و داوید از نظر ذهنی برای این کار آماده بود. 

حرکت اولیویه ژیرو قابل پیش بینی بود؛ می دانستیم که به تیر اول خواهد آمد و باید بهتر دفاع می کردیم. در آن صحنه ها خیلی دیر از راه رسیدیم و گل دوم هم کاملا قابل اجتناب بود. 

اریک بایی؟ امیدوارم حالش خوب باشد. روی سرش یک خراش داشت ولی امیدوارم حالش خوب باشد. 

وقتی برای تأسف خوردن به حال خودمان نداریم؛ این هفته دو بازی در پیش داریم و سپس لیگ اروپا از راه می رسد. با ذهنیت و بدنی آماده سراغ آن بازی ها خواهیم رفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟