Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر اسماعیل‌پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جبران خسارت واحدهای آسیب دیده از کرونا که در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کردند ۹۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که تاکنون ۲۶ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

وی فرصت باقیمانده برای استفاده از این تسهیلات را یک هفته ذکر کرد و افزود: ثبت‌نام مورد نظر تا پنج مردادماه تمدید شد و تنها ۱۵ درصد از سهمیه ابلاغی یعنی برابر ۲۰ درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا در تربت‌حیدریه، برای دریافت این تسهیلات در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه از همه واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا خواست در این فرصت باقیمانده، مراحل ثبت نام را در سامانه انجام دهند تا در ادامه بتوانند از تسهیلات مورد نظر نیز استفاده کنند.

اسماعیل پناه افزود: دولت امسال برای آسیب دیدگان از کرونا در حوزه کارگری، بیمه بیکاری را پیش بینی کرد که طبق روال قانونی در حال پرداخت است و در ادامه برای کارفرمایان نیز تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در ۱۴ رسته شغلی و شامل سه گروه کارگرانی که دارای بیمه هستند، خویش فرماها و متصدیان کارگاه‌های تولیدی و همچنین کارگاه‌هایی که به صورت خویش فرما فعالند پرداخت می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه گفت: در قالب این طرح برای واحدهای تولیدی به ازای هر کارگر بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که نحوه دریافت آن تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال توسط وام گیرنده با چک و سفته، تا سقف ۴۸۰ میلیون ریال با یک ضامن و در ادامه تا سقف ۲ میلیارد ریال طبق توافق بانک با وام گیرنده با نرخ ۱۲ درصد به صورت اقساط ۲۷ ماهه و با تنفس سه ماهه است.

اسماعیل پناه افزود:  رانندگان تاکسی نیز تا سقف ۶۰ میلیون ریال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

تاکنون ۲۷۳ هزار و ۶۵۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۱۸۸ تن رسیده است.

 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه بهداشت و سلامت آسیب دیده از کرونا تربت حیدریه میلیون ریال مورد نظر ثبت نام تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون

حمید رشیدی در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و بارش تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در این شهرستان مزارع گندم، سبز‌ی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی ۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم ، ۸۰۰ هکتار گوجه فرنگی، ۱۷۰ هکتار هندوانه، ۱۵۶ هکتار احمدی،  ۵۰۷ هکتار سایر سبزیجات و صیفی جات، ۱۷۰ هکتار  مرکبات،۸۴ هکتار  انار، ۱۷ هکتار زیتون آسیب دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون گفت: همچنین ۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶ کیلومتر کانال آبرسانی و ۹۰۰ متر قنات بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده است.

 

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی