Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان علیخانی گفت: شایعه نوشتند که من یا داورهای عصر جدید یا عوامل زحمتکش برنامه به کرونا مبتلا شده‌اند و به همین خاطر، تعطیل شدیم. به صراحت عرض می‌کنم که حقیقت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، برنامه «عصر جدید» شب گذشته نیز به پخش خود ادامه داد که احسان علیخانی، تهیه‌کننده آن چندی پیش از توقف ضبط آن تا اطلاع ثانوی خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از 19 تیرماه ضبط و تولید خود را متوقف و ادامه آن را به روزهای بهبودی شیوع کرونا موکول کرده است. با این حال بازار شایعات در فضای مجازی داغ است و برخی علت را منوط به ابتلا او به کرونا عنوان کرده‌اند.

علیخانی ساعاتی پیش در یک پست مجازی نوشت:

«بعضی جاها دیدم شایعه نوشتن که من یا داورهای عصر جدید یا عوامل زحمتکش برنامه به کرونا مبتلا شدن و به همین خاطر، تعطیل شدیم.

اینجا به صراحت عرض می‌کنم  حقیقت نداره و خدا رو صدرهزار بار شکر، بعد از تست، همه در سلامتیم و تعطیلی ضبط و استودیو، فقط به دلیل جلوگیری از ابتلای داورها، عوامل، شرکت‌کننده‌های باانگیزه و با استعدادمون و از همه مهمتر حفظ سلامتی تماشاگرای پرشور و باحالمون در موج جدید کرونا بوده.»

انتهای پیام /4143/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا شبکه سه احسان علیخانی برنامه عصر جدید شایعه مجازی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!