Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد پاداش های تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به دلیل بحران کرونا کاهش نمی دهد.
نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود بحران مالی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای مدت 4 ماه ولی قصد ندارد پاداش قهرمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم قهرمان 4 میلیون دلار دریافت کند و نائب قهرمان 2 میلیون دلار پاداش بگیرد. با تصمیم AFC قرار شد این رقم پاداش ها به دلیل کرونا کاهش نیابد.

اگرچه ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و متمرکز در کشور قطر برگزار می شود و تعداد بازی ها نسبت به فرمت گذشته(رفت و برگشت) کم شده ولی AFC قصد ندارد پاداش گذشتن هر تیم از مراحل مختلف را نیز کم کند.

بدین ترتیب در این نسخه از لیگ قهرمانان آسیا تیم برنده در هر بازی 50 هزار دلار دریافت می کند. نتیجه تساوی به منزله دریافت 10 هزار دلار برای هر تیم است. تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی 100 هزار دلار به یک چهارم 150 هزار دلار دریافت می کنند. تیم های راه یافته به نیمه نهایی 250 هزار دلار به علاوه برنده بازی 50 هزار دلار پاداش اضافی می گیرند.

همچنین بخوانید:

نظرسنجی AFC درمورد برترین گل ‌های آسیایی تاریخ جام جهانی / مهدوی کیا سوم شد

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در 4 استادیوم جام جهانی 2020 برگزار می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته علی آبادی وزیر صمت، درباره بیشتر بودن ارز تخصیصی به مونتاژ کاران خودرو نسبت به قطعه سازان گفت: من هم این را شنیده ام اما گزارش دقیقی در این زمینه دریافت نکرده ام. با این حال تیم کارشناسی مامور شده اند که این موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: تلاش ما این است که بهره وری را در ظرفیت های کشور افزایش دهیم و در استفاده از منابع ارزی هم همین گونه است، بر همین اساس از شرکت ها خواسته ایم که پیش برنامه ای ارائه دهند و بگویند که ارز را برای چه کاری نیاز دارند، این ممکن است به کدورت برخی تولیدکنندگان انجامیده باشد و احساس کنند روند تخصیص ارز کند شده باشد. اما به نظر من این کار برای اینکه از منابع ارزی استفاده بهتری ببریم لازم و طبیعی است که روند تخصیص ارز را دچار کندی کرده باشد.

رانت ارزی مونتاژ کاران زیر نظر رسانه ها 

گفتنی است،  اخیراً گمرک ایران لیست ۱۰۰ واردکنندۀ نخست به‌لحاظ ارزش دلاری در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد، نکتۀ قابل‌توجهی که در این لیست و بین شرکت‌هایی که بیشترین میزان ارز را در سال گذشته دریافت کرده‌اند به چشم می‌خورد، نقش پررنگ شرکت‌های خودروساز مونتاژی است.
همان‌طور که در پیوست شماره ۲ گمرک مشخص است، اکثر خودروسازان مونتاژی، در لیست بیشترین دریافت‌کنندگان ارز در سال ۱۴۰۲ قرار دارند، به‌عنوان مثال در سال ۱۴۰۲ صنایع خودروسازی مدیران حدود ۱ میلیارد دلار، کرمان موتور حدود ۷۵۰ میلیون دلار، کوروش موتور آریا حدود ۶۳۵ میلیون دلار و بهمن موتور حدود ۴۰۰ میلیون دلار ارز دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است این موضوع از دید رسانه ها دور نماند و با توجه به وضعیت ملتهب بازار خودرو و عدم برقراری ثبات در این بازار، این سوال توسط رسانه ها مطرح شد که لزوم تخصیص این میزان ارز به شرکت های مونتاژکار در شرایطی که شاهد تاثیر گذاری کم آن ها در بازار خودرو هستیم، چیست؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!