Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالزی اعلام کرده است که یک محموله از زباله های سمی از رومانی به مقصد اندونزی را یافته است.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، رسانه های محلی اعلام کردند مالزی توانسته است یک محوله 110 کانتینری از فلزات سنگین خطرناک را از رومانی به مقصد اندونزی را کشف کند که به طور غیر قانونی به این کشور وارد کده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله بزرگترین محموله مواد سمی کشف شده است.

بعد از ممنوعیت واردات زباله های پلاستیکی در چین، در سالهای اخیر مالزی به بزرگترین مقصد زباله های پلاستیکی جهان تبدیل شده است.

وزیر محیط زیست و آب مالزی می گوید 1864 تن خاکستر کوره های قوس الکتریکی EAFD که محصول جنبی تولید فولاد و حاوی فلزات سنگینی مثل روی، کادمیوم و سرب است رها شده در بندری در جنوب این کشور یافت شد.

بر اساس معاهده بازل، این مواد جزو زباله های سمی تقسیم بندی می شوند.

برچسب هاانرژی امروز رومانی مالزی معاهده بازل

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز رومانی مالزی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند