Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری از تکریم خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» در پنجمین هفته از سه شنبه های تکریم خبر داد و گفت: این دیدار با حضور جمعی از مسئولین ارشد استانی روز سه شنبه ۳۱ تیر برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در آیین تکریم از خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنجمین هفته از سه شنبه های تکریم روز سه شنبه ۳۱ تیر با حضور در خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «محمد آتش افزا بارده» سال ۱۳۴۵ در روستای بارده شهرستان شهرکرد متولد شد و در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۶۵ در عمليات كربلای چهار شلمچه جاودانه شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم دیدار با خانواده شهید ستاد هماهنگی کانون سه شنبه های تکریم خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز