Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد و سال گذشته ۳۰ نفر در هفته دفاع مقدس آزاد شدند و کرونا باعث شد که بحث بدهکاری و جرائم غیرعمد بیشتر شود و امسال روی این موضوع بیشتر کار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علی صفری گرایی»، امروز (دوشنبه 30 تیر) در کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس که در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مرحله پنجم کمک های مومنانه در ایام دهه ولایت و مرحله ششم در هفته دفاع مقدس اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه سمت و سوی برنامه ها باید به سمت فضای مجازی بکشانیم و دستاوردهای نظام را به مردم اعلام کنیم، تاکید کرد: استان فارس در بحث شهدای دفاع مقدس سرآمد سایر استان ها است.

وی با اشاره به اینکه هر رئیس در هر منطقه باید بداند برای آن منطقه چند نفر شهید شدند که وی به روی صندلی ریاست تکیه بزند، افزود: تکریم مدافعین سلامت را در دستور کار قرار دادیم و از پرستاران بیمارستان های کرونایی تجلیل شد.

حجت الاسلام صفری گرایی با یادآوری این مطلب در بحث عید غدیر توجه به ایتام را در نظر داریم که کمک مومنانه یکی از سرفصل های این کار است، اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد و سال گذشته 30 نفر در هفته دفاع مقدس آزاد شدند و کرونا باعث شد که بحث بدهکاری و جرائم غیرعمد بیشتر شود و امسال روی این موضوع بیشتر کار خواهیم کرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد غیرعمد اوقاف و امور خیریه فارس هفته دفاع مقدس کانون های مساجد فارس دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه