Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی نوشت: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی پس از مراجعت به ایران فعالیت‌هایش را متوقف نکرده است. در شرایطی که تیم ملی در رقابت های انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا چین ۲۰۲۳ با چالش بزرگی روبرو است، اسکوچیچ پیش از آغاز دوباره رقابت های گروه C در ماه اکتبر ، مشغول بررسی وضعیت بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایت کنفدراسیون در بخش دیگری از این مطلب آورده است: اسکوچیچ برای پیروزی در ۴ مسابقه آتی تیم ملی و صعود به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مصمم است که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

وی گفت: از زمانی که به ایران بازگشتم ، برای نظارت بر بازیکنان در مسابقات لیگ شرکت کرده ام. من به تماشای مسابقات ادامه می دهم تا بازیکنان بیشتری را ببینم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: درست است که اوضاع در گروه ما خوب نیست اما در حال تجزیه و تحلیل عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده بیابیم. می خواهم کارهای بزرگی را در اینجا انجام دهم و به هواداران قول بدهم که وضعیت با گذشته متفاوت خواهد بود. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می دانم که همه ایرانی ها انتظار دارند که در جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کنند. من مسئول آن هستم ، به همین دلیل اینجا هستم.می دانم که حضور در جام جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است.

اسکوچیچ افزود: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. ایران کشوری مهم در آسیا است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا راه پیشرفت از گروه خود را هموار کنیم. ما باید ایده های خوبی داشته باشیم. در این زمان ، ما به پشتیبانی نیاز داریم و باید تمام انرژی خود را متمرکز کنیم تا کارمان تمام شود.

کد خبر 4978508 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است