Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، لیونل مسی با پایان لالیگا عنوان اقای گلی  را به خود اختصاص داد. مهاجم بارسلونا با دو گلی که برابر آلاوس به ثمر رساند تعداد گل هایش را به ۲۵ رساند و از کریم بنزما فاصله گرفت.

ستار فرانسوی رئال مادرید که در دیدار رئال مادرید و لگانس از ابتدا به میدان رفته بود موفق به گلزنی نشد و در دقیقه ۶۱ تعویض شد تا آقای گلی مسی به تثبیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمترین گل در ۱۱ فصل اخیر

در ۱۱ فصل اخیر لالیگا سابقه نداشته بازیکنی با کمتر از ۳۰ گل به عنوان آقای گلی مسابقات برسد. لیونل مسی با ۷ آقای گلی لالیگا از رکورد تلمو زارا عبور کرد و رکورددار کسب جایزه پیچیچی در تاریخ لالیگا شد.   تنها ۳ بازیکن در تاریخ لالیگا، چهار فصل متوالی برنده جایزه پیچیچی شده اند، لیونل مسی، آلفردو دی استفانو و هوگو سانچز.

هت تریک در آقای پاس گلی

مسی با ۲۱ پاس گل، آقای پاس گل فصل لالیگا شد و ضمن شکستن رکورد ۲۰ پاس گل ژاوی در یک فصل، رکوردی جدید در تاریخ این مسابقات به ثبت رساند همچنین مسی برای سومین فصل متوالی بیشترین پاس گل را در لالیگا به ثبت می‌رساند.

مهاجم بارسا با ۴۴۴ گل و با ۱۸۴ پاس گل بهترین گلزن و دارای بیشترین پاس گل در تاریخ لالیگا است. او تنها بازیکنی است که سه فصل متوالی بهترین گلزن و بهترین پاس گل دهنده لالیگا شده است. مسی در ۱۶ دیدار از ۳۴ دیداری که در لالیگا به میدان رفت موفق به گلزنی شد.

وی دروازه سویا، ایبار، وایادولید(۲)، لوانته، سلتا(۳)، اتلتیکو(۲)، مایورکا(۴)، آلاوس(۳)، گرانادا، ایبار(۵)، سوسیداد، لگانس و اوساسونا را باز کرد.

بهترین دروازه بان لالیگا

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید به عنوان بهترین گلر فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لالیگا انتخاب شد. آخرین باری که رئال این جایزه را گرفته بود به ۱۲ سال پیش برمی گردد.

زیدان: این لذت بخش ترین قهرمانی ام با رئال است کد خبر 532615 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا تیم رئال مادرید رئال مادرید لیونل مسی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس