Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@01:18:28 GMT

2270 بازرسی از اصناف سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۱۳۳

2270 بازرسی از اصناف سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی بهار ۹۹ برای مبارزه با قاچاق کالا در واحدهای صنفی استان انجام شد.

به گزارش جماران، علی تشنه‌دل  روز دوشنبه به رسانه ها گفت: این بازرسی ها در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در بخش عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و با بهره گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در این سازمان و دستگاه های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بازرسی ها طی گشت‌های مشترک و با حضور دستگاه‌های نظارتی حاکمیتی در حوزه نظارت بر بازار و از جمله دستگاههای کاشف موضوع ماده (۳۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: عمده ترین کالاهای کشف شده مربوط به گروه های کالایی آرایشی و بهداشتی ، مواد دخانی ، مواد غذایی ، سوخت ، و آرد و نان بود.

وی تاکید کرد: تعداد ۳۴۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در حمایت از تولید ملی و برنامه ریزی مدون و مستمر در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: استان سمنان به لحاظ قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی و عبور کالاهای ترانزیتی ، با هم اندیشی تمامی دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه حمایت از تولید ، شرایط جهت قاچاق کالا سخت و فضا برای این کار محدود می‌شود.

تشنه دل برگزاری کارگاهها و همایشهای آموزشی، کارگاه های آموزشی، افزایش سطح کمی و کیفی بازرسی و کشف کالای قاچاق، و بهره بردن از ظرفیتهای تشکل های مردم نهاد را از جمله برنامه های ارائه شده در سالجاری توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط بر شمرد.

اخبار مرتبط تامین ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک بیش‌از ٩٩ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد حدود ۹ تن روغن خوراکی دپو شده در زهک کشف شد کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در پلدختر کشف خودروی ۳۰ میلیاردی قاچاق در البرز

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مبارزه با قاچاق کالا بازرسی اصناف سمنان بازرسی اصناف سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام