Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی مولابخش مبارکی مدیر مدرسه دارالعلوم چانف (سیستان و بلوچستان) در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب پیرامون زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و تاثیرات آن بر جهان اسلام، اذعان داشت: رژیم صهیونیستی غاصب پیوسته به دنبال سلطه گری و غصب کشورهای اسلامی بوده است و به عنوان دشمن قسم خورده مسلمین و اسلام به شمار می آید، یکی از زیاده خواهی های این رژیم اشغالگر تصرف قدس شریف است و به دنبال آن آواره کردن مسلمانان آن منطقه از خانه های خود است، فلذا از هر ترفند و توطئه ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مولوی مبارکی در ادامه با تاکید بر اینکه مواضع جهان اسلام باید متحد و قدرتمند باشد، بیان نمود: مواضع کشورهای اسلامی باید در شان و جایگاه امت اسلامی باشد، آنان باید با در نظر گرفتن اتحاد و انسجام مسلمانان یک موضع قاطع در برابر این زیاده خواهی های اسرائیل اتخاذ کنند تا مبادا منجر به اختلاف و جدایی امت اسلام شود.

وی در ارتباط با گفتگوهای برخی از کشورهای اسلامی جهت عادی سازی روابط با اسرائیل با استناد به قرآن کریم که دشمنان خدا و رسول خدا را دوست مپندارید! مسامحه با دشمنان را بی فایده و خطرناک توصیف کرد و گفت: دشمنان درصدد ریشه کنی اسلام و از بین بردن مسلمانان هستند، باید با استعانت از خداوند متعال و پیروی از مکتب قرآن و دین مبین اسلام در مقابل این زیاده خواهی مستحکم ایستاد زیرا پیروزی نهایی قطعا متعلق به امت اسلام است.
 
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه (چارک) و دبیر شورای روحانیت این شهر نیز در گفتگو با تقریب تصریح کرد:  متولیان کشورهای اسلامی مسئولیت بسیار مهمی را به عهده دارند؛ آنان باید امت اسلام را گرد یک محور واحد جمع کنند تا سبب تشکیل امت واحده گردد و بر این اساس تقویت امت اسلام و نقش سازندگی کشورهای اسلامی باید بیش از پیش پررنگ شود.

وی در ادامه افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی یقینا 15 سال باقی مانده را نخواهد دید؛ این مطلب منوط به این است که حکام و امت اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و بیت المقدس را از چنگال رژیم آدم کش و خون خوار صهیونیستی رها سازند.

شیخ راهبر در ارتباط با نقش مجامع بین المللی اسلامی در تبیین و تحلیل مسائل جهان اسلام، بیان نمود: مجامع بین المللی مانند مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در کنفرانس های جهانی با بیانیه هایی که صادر می کنند باید مشکلاتی که امت اسلامی به آن مبتلا است را در نظر بگیرند و مورد تبیین و تحلیل قرار بدهند تا دشمنان اسلام خصوصا استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نتوانند با ترفندها و توطئه های گوناگون در جهت آسیب رساندن به مسلمانان و به رسمیت شناختن خود گام بردارند.    انتهای پیام/

گفتگو از: محمدمحسن شمس
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی زیاده خواهی جهان اسلام امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام