Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC نوشت که تنها افتی در مقیاس تاریخی می‌تواند جلوی چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال را بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تیتر «پرسپولیسِ سرسخت تنها یک امتیاز با قهرمانی فاصله دارد»، درخصوص نتایج هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال نوشت: پس از اینکه تیم تهرانی 15 امتیاز در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ با سایر تیم‌ها فاصله گرفت، تنها یک افت تاریخی می‌تواند جلوی چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر ایران را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی تیم یحیی گل‌محمدی برای قطعی کردن قهرمانی خود، در دیدارهای باقیمانده فصل تنها به یک امتیاز نیاز دارد که دیدار با نفت مسجدسلیمان، نخستین بخت آنها محسوب می‌شود. تیم تهرانی با گل سیامک نعمتی در نیمه دوم و برتری یک بر صفر مقابل فولاد، با 59 امتیاز بسیار به قهرمانی نزدیک است.

ماراتن قهرمانی تقریباً پایان‌یافته به نظر می‌رسد، اما رقابت برای جایگاه دوم همچنان زنده است، به‌خصوص پس از برتری 2 بر یک تراکتور 44 امتیازی برابر سپاهان و گرفتن جایگاه این تیم. شکست سپاهان، آنها را با دو امتیاز کمتر از تراکتور و فقط به خاطر برتری در تفاضل گل نسبت به شهر خودرو، به رتبه سوم جدول آورد.

رقیب پرسپولیس یعنی استقلال هم با برتری 2 بر صفر برابر صنعت نفت آبادان و کسب 41 امتیاز، خود را به رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازگرداند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!