Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:41:42 GMT

نرخ سکه بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۲۱۷

نرخ سکه بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

ایران اکونومیست- هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران به قیمت ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

   

 

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: امروز ( ۳۰ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۱ میلیون و۱۵۰  هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۷۲۰هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۸۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۸۱۰ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ یک میلیون و ۵۸ هزار تومان معامله می‌شود.

بذر افشان  تصریح کرد: در حال حاضر حباب سکه حدود  ۸۰۰ هزار  تومان است.

دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت : کاهش نرخ دلار در بازار  بر قیمت سکه و طلا تاثیر گذاشت و سبب کاهش قیمت سکه شد.

بیشتر بخوانید قیمت سکه و طلا در ۲۹ تیر؛ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  نسبت به دیروز حدود ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت. برای اطلاع از قیمت روز  طلا وسکه  به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید. شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:
  نرخ سکه و طلا در۳۰ تیر ۹۹ محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۱۵۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۵۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۵.۷۲۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۳.۴۱۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۱.۸۲۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و ۸۱۰ دلار طلای ۱۸ عیار   ۱.۰۵۸.۰۰۰  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سکه تمام بهار آزادی قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت