Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@23:26:31 GMT

سیستم امنیتی درب های ضد سرقت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۲۵۸

سیستم های امنیتی درب درها به گونه ای طراحی شده اند که عمری طولانی دارند. بخش بسیار بزرگی از اهداف آن ها امنیت است. درب ها بیش از 4000 سال است که به قفل ها مجهز شده اند. وقتی شاغل هستید ، امنیت خانه یکی از نگرانی های اصلی شماست. انواع دستگاه های مورد استفاده در درب های ضد سرقت و دربهای ورودی ساختمان های تجاری باید محکم تر از هر چیزی باشد که امنیت خانه شما را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نمونه از انواع درب ها را در زیر به شما معرفی خواهیم کرد:

از انواع درب ها می توان به درب کامپوزیت، درب فیبربلاس فایبرگلاس، درب های پلاستیکی، درب های پی وی سی و ... اشاره کرد.

درب کامپوزیت

درب کامپوزیت بامبو یکی از سریعترین گیاهان تجدید پذیر با چرخه بلوغ تا 4 سال است و این امر را در مقایسه با چوب های جنگلی یک منبع طبیعی خوب می کند. بامبو پتانسیل خوبی برای پردازش آن در کامپوزیت ها به عنوان جایگزین چوب دارد. ورقه ورقه های بامبو می توانند چوب را در بسیاری از برنامه ها از جمله در و پنجره و قاب و غیره جایگزین کنند. یكی از گزینه های دیگر برای تولید چوب ، تخته كامپوزیت است که می توان از آن برای ساخت درب استفاده كرد. از الیاف سخت طبیعی مانند کویر و جوت آغشته به رزین های فنولیک می توان برای ساخت این تابلوها استفاده کرد. درهای کامپوزیت بامبو جوت از این مزیت برخوردار هستند که در برابر آب ، مقاوم در برابر خوردگی ، مقاوم در برابر موریانه ، سازگار با محیط زیست ، زیست تخریب پذیر و مقرون به صرفه هستند. چنین درب هایی توسط تعدادی از کارآفرینان تولید می شوند و به راحتی می توان آن ها را به عنوان جایگزینی برای درب های چوبی یا نوع دیگر درب خانه پذیرفت.

درب فیبربلاس فایبرگلاس

درب فیبربلاس فایبرگلاس شیشه ای است که به صورت فیبری کشیده شده و به پارچه بافته می شود. قوی ، سبک و غیر قابل اشتعال است و استحکام کششی بالایی دارد. الیاف شیشه ای را با رزین پیوند یافته اند که می توانند از آن برای تولید طیف وسیعی از محصولات از جمله وان ، درب و پنجره و غیره استفاده کنند. گفته می شود فایبرگلاس یکی از سخت ترین مواد با هزینه نگهداری نسبتاً کم در مقایسه با چوب و فولاد است. انتظار می رود که درهای فایبرگلاس پایدار باشند. آن ها خاصیت عایق خوبی دارند. آن ها همچنین می توانند طبق هر طراحی نقاشی شوند. درها و پنجره های ساخته شده از فایبرگلاس را می توان با پانل های چوبی روی سطح ارائه داد تا زیبایی شناسی بهبود یابد. درهای ساخته شده از فایبرگلاس می توانند در هر دو قسمت بیرونی و داخلی استفاده شوند. درهای بیرونی دارای گزینه های طراح مانند شیشه های باریک و استیل درب هستند. این درب ها در بازار موجود است تا با هر نوع سبک معماری مطابقت داشته باشد.

اگر درب ضد سرقت با کیفیت بالا را در نظر دارید یکی از مهمترین ویژگی درب ضدسرقت، باید امنیت بالا باشد. طی 20 سال گذشته بازار جهانی به اصطلاح درهای امنیتی به طرز چشمگیری توسعه یافته است.

چه ویژگی هایی را باید از یک درب امن خوب در نظر بگیرید که یک درب امنیتی خوب محسوب می شود؟

یک درب امن واقعی باید از مواد بسیار قوی ساخته شود ، که به این درب، نام فوق العاده با شکوه "درب امنیتی" می دهد. درب امنیتی با کیفیت بالا کاملاً از سازه هسته ای فولادی ساخته شده است که تولید انبوه نمی شود. بدون تردید هرچه ضخامت ورق بیشتر و کیفیت عناصر تولید شده بهتر باشد ، مقاومت بیشتری در برابر حملات از خارج نیز خواهد داشت. یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید دربهای ضد سرقت ترک در ایران شرکت درسام می باشد که فروش دربهای ضد سرقت و دربهای داخلی را در تهران و شهرستان انجام می دهد.

جنبه های اصلی که باید در نظر گرفته شود:

صرف نظر از اینکه ساختار درب شما چقدر قوی است ، به قفل های امنیتی بالایی احتیاج دارید که تا حد زیادی مورد آزمایش قرار گرفته است تا آن ها را به عنوان قفل امنیتی مشخص کنید. قفل باید به درستی نصب و محافظت شود تا دستکاری های خارجی به راحتی امکان پذیر نباشد. همچنین باید در برابر ضربه محکم و ناگهانی ، حفاری و دسترسی آسان به آن ایمن و محافظت شود. لولای درب ممکن است نقطه ضعف یک درب باشد ، و این ضعف در صورتی است که، آن ها با قرار دادن پین در کنار آن محافظت نشوند. حتی اگر لولا بریده شود ، درب باید در جای خود باقی بماند.

نصب و راه اندازی

برای اینکه حداکثر محافظت وجود داشته باشد ، کل "سیستم درها" باید توسط یک تیم نصب کننده ماهر و مجرب نصب شود. یک کارآیی کارآمد نصب است که باعث می شود فریم از درب خارج شود ، بنابراین باید در چند نقطه و با پیچ های به اندازه کافی بلند روی دیوار ثابت شود.

نتیجه گیری

همانطور که گفته می شود ، "پیشگیری بهتر از درمان است". نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد که سرمایه گذاری در امنیت همیشه یک تصمیم عالی است ، بنابراین نباید بعداً هزینه بیشتری بپردازید (از نظر اقتصادی و روانشناختی). مهم نیست که زنگ الکترونیکی چقدر کارآمد باشد ، بدون امنیت تأمین شده توسط درها و پنجره های با کیفیت، ، مجهز به قفل های صحیح و مناسب برای نیازهای خاص ، هرگز کافی نخواهد بود.

در کنار نصب درب ضد سرقت می توانید از امکانات امنیتی زیر نیز برخوردار شوید.

هفت روش اصلی برای اطمینان از ورود به محل کار وجود دارد: کارت خوان، کنترل های صفحه کلید، فرستنده های رادیویی، قفل مغناطیسی، سیستم های ورود به تلفن ،آشکارسازهای حلقه، در کنار تعمیر درب های تجاری ، از آنجا که این سیستم ها نیاز به نزدیک بودن با خود درب دارند ، تجربه متخصصان ما می تواند در انتخاب مناسب و نصب صحیح آن ها برای شما مفید باشد.

این مطلب برای به دست آوردن ایده ای که برای خانه شما بهتر است ، کمک می کند تا شرح مختصری در مورد نحوه کار هر کدام و شرایطی که برای آن ها مناسب ترین است ارائه دهیم. همچنین باید در نظر داشته باشید که این روش های جداگانه می توانند در ترکیب با یکدیگر استفاده شوند. کش رفتن کارت یکی از آسان ترین روش ها برای اطمینان از هر نوع درب ، کارت خوان است. این سیستم به کارت هایی متکی است که فقط برای افراد تعیین شده صادر می شود. همچنین این امکان را برای انعطاف پذیری در افراد مختلف برای دسترسی به سطوح مختلف دارد. شما ممکن است بیش از یک منطقه امن داشته باشید و فقط می خواهید برخی افراد بتوانند وارد همه این مناطق شوند. سه راه اساسی وجود دارد که می توان کارت ها را خواند. بارکد ، نوار مغناطیسی یا RFID

تکنیک نوار مغناطیسی به دارنده کارت نیاز دارد که کارت را از طریق کارت خوان بخواند. بارکدها کمی سریعتر هستند. کارت فقط باید در نزدیکی کارت خوان نگه داشته شود تا بتواند آن را اسکن کند. کارت RFID حتی لازم نیست که خوانده شود. این نوع کارت برای موقعیت هایی مناسب است ، مانند درایورهای تحویل ، جایی که نزدیک بودن به کارتخوان دشوار است. فشار دادن دکمه های مناسب کنترل های صفحه کلید برای دسترسی از یک صفحه کلید عددی یا الفبایی استفاده می کنند. می توانید یک رمز عبور یا شماره واحد برای همه داشته باشید ، یا می توانید کدهای مختلف را به افراد مختلف اختصاص دهید. این رویکرد معمولاً در مورد شرایط مشابه با مواردی که به کارتخوان ها اعتماد می کند ، اعمال می شود. این نوع سیستم امنیتی از مزیت کارت خوان برخوردار است زیرا کسی نمی تواند با استفاده از کارت گمشده یا دزدیده شده ، ورودی را بدست آورد.

منبع: الف

کلیدواژه: ضد سرقت کارت خوان یک درب درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی