Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:57:32 GMT

انعکاس نوشته فرصتی برای ثبت صوتی جملات برگزیده

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۶۱۵

انعکاس نوشته فرصتی برای ثبت صوتی جملات برگزیده

برنامه انعکاس نوشته، انعکاس جملات برگزیده رُمان هایی است که مخاطبان با صدای خود ضبط و ارسال می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات گفت: برنامه "انعکاس نوشته"، انعکاس جملات برگزیده رمان‌هایی است که توسط مخاطبان خوانده شده و به صورت صوتی به نشانی ghalamestan.ghadir@gmail.com ارسال می‌شود.

لیلا اکبریان اظهار کرد: هدف این برنامه معرفی کتاب از کلام مخاطبان و همچنین معرفی بیشتر کتابخانه تخصصی ادبیات و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه از ۲۰ تیرماه آغاز شده است، افزود: این برنامه محدودیت زمانی و سنی ندارد ولی حجم صوت ارسالی نباید بیشتر از یک دقیقه باشد و در ابتدای خوانش مخاطبان بایستی اسم کتاب، نویسنده، مترجم، شماره صفحه و خودشان را معرفی کنند.

مدیر کتابخانه تخصصی ادبیات ادامه داد: صوت‌های برگزیده در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات بارگذاری می‌شود و به صوتی که بیشترین علاقه‌مندی و بازدید را داشته باشد جایزه فصلی تعلق خواهد گرفت.

اکبریان تصریح کرد: همچنین این صوت‌ها علاوه بر اینکه در صفحات مجازی کتابخانه تخصصی ادبیات استفاده می‌شوند، در زمانی معین صوت‌های برگزیده تبدیل به موشن و انیمیشن خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه تخصصی ادبیات به آدرس خیابان علامه امینی شرقی، باغ غدیر، ساختمان الغدیر، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۳۲۶۰۲۷۴۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 434655

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شعر و ادبیات رمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کتابخانه تخصصی ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «شنبه 8 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار