Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیاوش مسلمی پیش ازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اگر مجاهدت شهیدان و ایثارگران نبود، اقتدار کنونی را شاهد نبودیم، افزود: امروز در دنیا هیچ کشوری دنبال مقابله نظامی به دنبال هزینه‌های بالا نخواهد رفت از این‌رو به دنبال جنگ نرم و رسانه‌ای خواهد بود.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان مؤثرترین عامل نقش ارزنده‌ای در مقابله با جنگ تمام عیار و هوشمند دارند واین نقش به خوبی دیده اهمیت داده نشده است درحالی که مسئولان در این جنگ هوشمند برای سرمایه گذاری و برتری یافتن باید به حوزه رسانه و مؤلفه تأثیرگذار توجه کنند اما متأسفانه اصحاب رسانه انقلابی پای کار انقلاب و نظام چندان مورد توجه نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آستانه اعیاد و مناسبت‌های پیش رو در استان برگزار می‌شود، گفت: امروز مردم ثابت کردند به عنوان کلیدی ترین عنصر نگهدارنده انقلاب اسلامی همواره برای استمرار این نظام در صحنه حضور داشتند.

وی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس مردم در پشت جبهه خدمات و پشتیبانی خوبی را در دوران دفاع مقدس انجام می‌دادند و این حس در مرحله اول رزمایش مومنانه ایجاد شده است.

سرهنگ مسلمی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه یادآور شد: در استان مازندران در مرحله اول بیش از ۳۰۳ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان بین ۹۳ هزار خانواده شناسایی شده آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: مرحله دوم رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با دبیری سپاه استان آغاز می‌شود و این قرارگاه در شهرستان‌ها نیز شکل خواهد گرفت.

سرهنگ مسلمی گفت: مرحله دوم رزمایش در سه مرحله در عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود و در این مرحله کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری می‌شود و از ظرفیت مجمع خیران در استان استفاده خواهد شد.

کد خبر 4978560

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کمک مومنانه ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری قزوین بهزیستی ایلام مرحله دوم رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری