Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:45:03 GMT

آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر بندرکنگ

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۶۸۰

آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر بندرکنگ

شهردار تاریخی بندرکنگ از آسفالت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر محله برکه شکری این شهر خبر داد.

ایوب زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محله برکه شکری یکی از محلات قدیمی در این شهر تاریخی است که زیرسازی و آسفالت بخش‌های زیادی از معابر آن نیازمند نوسازی و بهسازی است؛ لذا با هدف ارتقای کیفی و بهسازی وضعیت معابر و پیاده‌روها، آسفالت این محله اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی از آسفالت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر محله برکه شکری این شهر خبر داد، ادامه داد: آسفالت این محله را اگر به دست پیمانکار می‌سپردیم با هزینه‌ای حدود ۸۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود، اما شهرداری با استفاده از امکانات داخلی خود و اختصاص ۱۴۰ میلیون تومان این طرح را اجرا کرد.

شهردار بندر کنگ اضافه کرد: خیابان پروین اعتصامی نیز به مساحت ۶۰ هزار و ۲۵۰ مترمربع در حال آسفالت است و بودجه آن از اعتبارات داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، بندر کنگ در شهرستان بندرلنگه قرار دارد.

کد خبر 434651

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری آسفالت آسفالت معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز در زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع و ۳۰۰ مترمربع زیربنا در یک طبقه ساخته می‌شود.

 اعتبار اولیه ساخت مرکز جامع سلامت ۵۰۰ میلیون تومان است.

با راه اندازی این مرکز روستا‌های خاکشان، اسلام آباد، حاجی تپه و محمودیان زیر پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد