Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن ۵ تا ۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ بخش مجازی بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن نیز همزمان با بخش فیزیکی شروع به کار خواهد کرد و تا 11 دی‌ماه 1399 به صورت رایگان برپا خواهد بود.

فراهم کردن قرار ملاقات‌ها برای فروش کپی‌رایت، اهدای جایزه تجارت کپی‌رایت آنلاین به همراه کوپن غرفه‌ 2021 به ارزش 900 دلار به 10 غرفه‌دار اول براساس حجم تجارت، امکان بارگذاری کاتالوگ و اطلاعات در سایت نمایشگاه کتاب پکن، معرفی پنج عنوان کتاب کلیدی و معرفی تعداد نامحدودی کتاب معمولی از جمله امکانات بستر آنلاین در این دوره از نمایشگاه کتاب پکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور 9 نویسنده ایرانی در نمایشگاه کتاب پکنحضور 3 تصویرگر و نمایش 70 منتخب تصویرگری ایران در نمایشگاه کتاب پکن

برای معرفی پنج عنوان کتاب کلیدی اطلاعاتی ضروری همچون عنوان، عکس جلد، ناشر، نویسنده، وضعیت کپی‌رایت، تاریخ انتشار، تعداد صفحه، فرمت، چکیده بیش از 300 کلمه اطلاعات جلد،(ISBN) لازم است. همچنین نسخه، سری، کاتالوگ، فیلم کوتاه (برای هر عنوان کلیدی یک فیلم کوتاه حدود یک دقیقه برای درک بهتر ) از دیگر اطلاعات غیرضروری برای معرفی این کتا‌ب‌ها به شمار می‌روند.

همچنین برای معرفی تعداد نامحدودی از کتاب‌های معمولی، اطلاعات مطابق لیست کتاب (اکسل) ضروری و تهیه عکس جلد نیز اختیاری است. توصیه می‌شود عکس جلد به‌صورت (jpg یا png )برای بارگذاری آماده شود.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات بیشتر بخوانید... امضای ۴ قرارداد چاپ مشترک ایران و چین در نمایشگاه کتاب پکن خیلی دور،‌ خیلی نزدیک؛ نگاهی به حضور ایران در نمایشگاه کتاب پکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات نمایشگاه کتاب پکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست احیاگران فرهنگ امامت با نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی به همت معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی امامت برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد طباطبائی‌یزدی به معرفی کتاب عمدة عیون صحاح الاخبار فی مناقب امام الابرار، سعید عرفانیان به معرفی کتاب المستدرک المختار فی مناقب وصی المختار و خصایص الوحی المبین فی مناقب امیر المؤمنین علیه السلام خواهند پرداخت. همچنین عبدالحسین طالعی در خصوص جهاد علمی ابن بطریق حلی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت، ساعت ۱۷:۳۰ تا ١٩ در محل قم، سالن اجتماعات بنیاد بین‌المللی امامت است.

کد خبر 6097781 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو