Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلغیات اسلامی قشم از اجرای ۴۴ ویژه برنامه بزرگداشت دهه امامت و ولایت از نهم تا بیستم مردادماه امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت اجرای ۴۴ ویژه برنامه از نهم مردادماه در قشم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به صورت میانگین روزانه سه برنامه تا ۲۰ مردادماه در سطح شهرستان قشم برگزار می‌گردد که بخش عمده آن برای حفظ سلامت جامعه به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: برنامه‌ها با پخش زنده دعای عرفه از امامزاده سیدمظفر قشم آغاز و با اجرای کارنوال شادی در سطح شهر خاتمه می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر در بسر فضای مجازی برنامه شاخص این دهه است که راس ساعت ۱۶ روز غدیرخم توسط گروه نمایشی ایثار و انصار با همکاری ستاد مردمی غدیر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات متنوع برای رده‌های سنی مختلف، طرح اطعام علوی، جشن مجازی مساجد، نور افشانی همزمان ۷۲ نقطه قشم، تجلیل از مجاهدین جبهه سلامت، خطبه خوانی غدیر و ده‌ها برنامه‌ متنوع دیگر برای دهه ولایت برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: افزون بر ۹۵ درصد از برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار و از شبکه اینترنتی « https://live12.ir/official/isar » و «www.instagram.com/tv_qeshm» پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت قشم سلامت فضای مجازی احمد غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود