Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای پیشگیری از حوادث جاده ای و تهیه نقشه نقاط حادثه‌خیز استان تهران، گفت: رفع خطر نقاط حادثه خیز استان تهران تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح روند تلاش برای کاهش تصادفات منجر به فوت در استان تهران و رفع خطر نقاط حادثه خیز شناسایی شده در سطح استان تهرن گفت: تلفات منجر به فوت ناشی از تصادفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در مجموع نه ماهه امسال تصادفات جاده ای ۴.۱ درصد کاهش داشته است که پیشوا ۴۴ درصد و قرچک ۲۰ درصد کاهش تصادفات جاده ای داشتند. مجموعا در استان تهران حدود ۷۰۰ نقطه حادثه خیز وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته این تعداد به ۵۰۰ نقطه کاهش پیدا کرده است که باید اقدامات لازم برای رفع خطر نقاط باقی مانده انجام شود.

وی ادامه داد: سالانه می‌بایست ۱۰ درصد از نقاط حادثه خیز در استان تهران رفع شود و طبق برنامه زمانبندی شده تلاش می کنیم تا پایان دولت تمامی نقاط حادثه خیز در استان و شهر تهران رفع شود. بی تردید رفع خطر نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات جاده ای نقش بسزایی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: سه محور دماوند-فیروزکوه، محور امام رضا(ع) و آزادراه تهران-قم دارای بیشترین نقاط حادثه خیز در استان تهران هستند که با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداران و با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی این نقاط را رفع خطر خواهیم کرد. همچنین وضعیت آسفالت کمربندی دوم تهران از دورسون‌آباد به سمت جاده تهران- قم وضعیت مناسبی ندارد و در این مسیر نیاز به بهسازی و روکش آسفالت بود که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد در سال جاری ۱۳.۵ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت این کمربندی توسط راهداری استان تهران عملیات بهسازی انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حوادث جاده ای رفع خطر نقاط حادثه خیز نقاط حادثه خیز استان تهران جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟

به گزارش پارس نیوز، براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

مهر در گزارشی نوشت، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع : خبر آنلاین

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد