Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@09:12:44 GMT

تجلیل محسن رضایی از ناجی حادثه کلینیک سینا

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۴۸۶۵

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام،  با «عنایت آزغ» جوان نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک در آتش‌سوزی کلینیک سینا دیدار و با اهدای یک جلد کلام الله مجید از وی قدردانی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از این جوان به غیرت مردان ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: سپاسگزار شما هستیم که کاری انسانی و انقلابی انجام دادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان غیرت تو نشان دهنده وجود انسان دوستی در سرشت و گوهره پاک توست.

رضایی با شنیدن روایت این جوان از شامگاه حادثه کلینیک سینا گفت: ما از شما تشکر می کنیم که جان خود را کف دست گرفتی و چندین طبقه را در آتش و انفجار بالا رفتی و هموطنانت را رها نکردی.

در این دیدار عنایت آزغ با شرح حادثه گفت: در کنار خیابان مشغول دستفروشی بودم که متوجه آتش و دود شدم. وسائلم را رها کردم و به سوی ساختمان در حال حریق دویدم. آتش به سقف های کاذب رسیده بود و کپسول های اکسیژن را احاطه کرده بود. ورودی جلوی ساختمان به خاطر حجم آتش و انفجار کپسول ها مسدود بود. از محلی که قبلا بلد بودم وارد شدم و چند زن که یکی باردار بود و یک کودک و یک مرد بیهوش را در طبقه چهارم آنجا دیدم. ابتدا سعی کردم با دست خالی شیشه ها را بشکنم که مجروح شدم. به وسیله یک آهن، شیشه ها را شکستم و دود خارج شد. از پنجره ها بالا رفتم و خودم را به آنها رساندم. توانستم چند نفر را به پشت بام برسانم و از آنجا به ساختمان مجاور منتقل کردم و خیلی متاسف شدم که دو نفر را نتوانستم نجات بدهم. دوست داشتم از جان خودم بگذرم تا همه را نجات بدهم.

بنا بر گزارش پایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنایت آزغ خطاب به سرلشکر رضایی گفت: من یک عمر دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم. از دیشب که خبر این دیدار را به من دادند، ثانیه شماری می‌کردم تا خدمت برسم. برای من شما و سردار سلیمانی، الگو بودید. شجاعت را از شما قهرمانان یاد گرفتیم.

رضایی در این دیدار همچنین با پدر عنایت آزغ به گفتگو نشست و ضمن جویا شدن از احوال مردم ایل بهمئی گفت: الحمد الله بهمئی ها، نام نیکی از خود در همراهی با انقلاب اسلامی، نظام و امام و رهبری به جای گذاشته اند. تربیت این شیرمرد را به شما تبریک می گوییم و از شما می خواهم که سلام من را به مردم آن منطقه برسانید.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کلینیک ناجی محسن رضایی عنایت آزغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک