Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: رکن اصلی دانشگاه آموزش و پژوهش هستند و مسیر حرکت این دو رکن باید مبتنی بر رویکرد فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سید‌میرالله حسینی صبح امروز در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تسلیت شهادت امام محمد‌تقی علیه‌السلام بیان کرد: خدا را شاکریم در عصری زندگی می‌کنیم که ارج نهادن به فرهنگ مهدویت یک اصل بوده و اندیشه‌های دینی و مذهبی امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راهنمای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه رکن اصلی دانشگاه آموزش و پژوهش است و مسیر حرکت این دو رکن باید مبتنی بر رویکرد فرهنگی باشد، افزود: مسئولان، استادان و نخبگان علمی دانشگاه در تبیین و نهادینه کردن مسائل دینی و تفکرات رهبری و انتقال آن به نسل چهارم انقلاب نقش بسزایی دارند. 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران اظهار کرد: دانشجویان در دست مدیران امانت هستند و ما در دانشگاه باید در تعلیم و تربیت و رفتار و اخلاق آنان احساس مسئولیت کنیم، تکلیف دانشگاهیان هدایت، ارشاد و ارتقای تقویت علمی و فرهنگی دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با بیان اینکه تغییر و تحول زمینه رشد و شکوفایی مجموعه را فراهم می‌کند، ادامه داد: هنر مدیران فعالسازی ظرفیت‌های موجود در دانشگاه است و با کمک مدیران گروه آموزشی و کمیته اجرایی جذب دانشجوی بدون آزمون باید با برنامه‌ریزی اصولی به بهترین روش تبلیغی انجام گیرد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش و پژوهش فرهنگ مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین