Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از افسران و نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره رویکردی که ریاست ستاد ارتش این رژیم در پیش گرفته هشدار داده و اعلام کردند رفتار رئیس ستاد ارتش در علنی کردن ضعف‌های ارتش ما را وارد جنگ فاجعه‌باری خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، افسران و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از اظهارات آوی کوخافی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مورد عدم آمادگی ساختار احتیاط رژیم صهیونیستی برای جنگ آتی که در شبکه 12 تلویزیون این رژیم منتشر شد ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این سند محرمانه که این شبکه تلویزیونی عبری زبان آن را افشا کرد ، کوخافی تاکید می کند نیروهای ذخیره برای جنگ آتی به هیچ عنوان از آمادگی کافی برخوردار نیستند.

او در این گزارش محرمانه خبر داده است که ارتش صهیونیستی نمی تواند بدون در اختیار داشتن نیروهای ذخیره آموزش دیده و به تعداد کافی در هیچ جنگی در آینده به پیروزی برسد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه بر اهمیت تامین و آموزش کیفی نظامیان در ارتش صهیونیستی تاکید کرد.

از سوی دیگر شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش چشمگیر عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری با وجود محدودیت های اعمال شده در مناطق فلسطینی نشین به بهانه شیوع ویروس کرونا سخن گفت.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی این شبکه عبری زبان با وجود تمامی تدابیر و اقدامات انجام شده توسط نظامیان و سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی و محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه اول سال 2020 شاهد افزایش قابل توجه عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری بود.

بر اساس آمار منتشر شده در جریان عملیات فلسطینیان در شش ماهه اول سال 2020 در کرانه باختری 154 صهیونیست مورد هدف قرار گرفتند که اکثر آنها هم نظامی بودند که حال شماری از آنها وخیم گزارش شده است.

در این مدت فلسطینیان 6 مورد اقدام به زیر گرفتن نظامیان صهیونیست کردند که منجر به زخمی شدن 15 صهیونیست از جمله 13 نظامی شد .

در خبر دیگری رسانه های صهیونیستی از آغاز اعتصاب پرستاران در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

پرستاران در بیمارستان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط کاری و بی تفاوتی مسئولین ، اعتصاب خود را از امروز دوشنبه آغاز کردند.

به گفته سندیکای پرستاران کمبود شدیدی در کادر پرستاری به ویژه در سایه بحران کرونا احساس می شود اما مسئولین هیچ توجهی به آن ندارند ، بر اساس برنامه این سندیکا قرار است این اعتصاب به شکل جزئی صورت گرفته و خدمات رسانی درمانی پرستاران به سطح روزهای تعطیل تقلیل پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح