Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«عبدالمجید تبون» رئیس‌جمهور الجزائر یکشنبه شب (دیشب) در سخنانی که از تلویزیون الجزائر پخش شد با اشاره به تلاش‌هایی برای تسلیح قبایل لیبی ، آن را امری خطرناک توصیف کرد که باعث تبدیل این کشور به سومالی دیگر و به وضعیتی خارج از کنترل منجر می‌شود.

اخبار بین الملل-تبون ضمن مخالفت با تلاش‌ برخی طرف‌ها برای تحمیل واقعیت‌ها در لیبی، گفت: «از کسانی که مدعی عشق به ملت لیبی هستند می‌خواهم که اجازه دهید این ملت خود سرنوشتشان را تعیین کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، رئیس‌جمهور الجزائر همچنین بشدت از دخالت‌های خارجی در لیبی انتقاد و تأکید کرد طرف‌هایی که در کنفرانس برلین درباره لیبی شرکت داشتند، به سخنان خود درباره تعامل با بحران لیبی که در این کنفرانس مطرح شد عمل نکردند.

وی همچنین ضرورت راهکار سیاسی برای حل بحران لیبی را مورد تأکید قرار داد و گفت که الجزائر با همه طرف‌ها در تماس است و احتمال ارائه طرح الجزائر و تونس برای پایان دادن به دودستگی و درگیری در لیبی وجود دارد.

تبون در ادامه موضع ثابت کشورش در خصوص ضرورت تسریع در راهکار سیاسی در لیبی به عنوان تنها راهکار توقف خونریزی‌ها و کنترل اوضاع در این کشور را مورد تأکید قرار داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الجزائر لیبی سومالی جنگ سومالی لیبی تروریست داعش الجزائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان