Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدیان از امضای تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی ویژه ایثارگران خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تلاش می شود این واحدها تا یکسال آینده عملیات ساخت آن به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» پیش از ظهر امروز(30 تیرماه) در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات بزرگی در جهت خدمت رسانی به جامعه بزرگ ایثارگران کشور در همین مدت کوتاه انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید کشور در حال شکل گیری است، گفت: در حال حاضر با وجود کمبود اعتبارات، اتفاقات خوبی در کشور در حوزه ایثارگران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای جامعه ایثارگران خراسان جنوبی در حوزه اشتغال و مسکن اتفاقات بزرگی در حال رقم خوردن است، گفت: خراسان جنوبی در بحث ساخت مسکن ایثارگران اولین استان کشور است که شروع بکار می‌کند.

 

وی از امضای تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای ساخت یک هزار و 700 واحد مسکونی ویژه ایثارگران خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تلاش می شود این واحدها تا یکسال آینده عملیات ساخت آن به پایان برسد.

 

معتمدیان ادامه داد: طی یکسال آینده با کمک های بنیاد شهید کشور و خدماتی که در بحث تامین زمین از ناحیه استان ارائه خواهد شد، یکی از دغدغه های اصلی جانبازان و رزمندگان عزیز و خانواده شهدا در استان مرتفع می‌شود.

 

وی ایجاد اشتغال برای ایثارگران با استفاده از قانون 25 درصد استخدام در دستگاههای اجرایی و اعطای تسهیلات کارآفرینی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: امید می رود با کارآفرینی و اشتغالزایی بتوانیم برای 525 نفر بیکار جامعه ایثارگری اشتغال ایجاد کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین از حضور شرکت «کوثر» زیرمجموعه بنیاد شهید برای حضور و سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی و اشتغالزایی در خراسان جنوبی خبر داد.

 

همچنین حجت الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این جلسه گفت: تفاهم نامه ای با وزیر راه و شهرسازی برای ساخت 20 هزار مسکن ویژه ایثارگران بسته شده است که از این تعداد 1700 واحد مسکونی در خراسان جنوبی احداث خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 525 نفر از جامعه ایثارگران استان بیکار هستند، گفت: طی جلسات مستمری که تاکنون در این خصوص با حضور استاندار گذاشته شده است، برای حدود 500 نفر از این عزیزان تفاهم نامه ایجاد اشتغال منعقد می‌شود.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت واحد مسکونی بنیاد شهید و امور ایثارگران استاندار خراسان جنوبی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران خراسان جنوبی خراسان جنوبی ویژه ایثارگران ایثارگران کشور واحد مسکونی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳