Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس گرافیک جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به UI و UX آشنا به نرم افزار Adobexd or figma آشنا با نرم افزارهای Photoshop و Illustrator آشنا به برنامه نویسی #C کارشناس طراحی صنعتی جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به ساخت پروتوتایپ آشنا به UI و UX آشنا به نرم افزار Adobexd or figma آشنا با نرم افزارهای Photoshop و Illustrator  کارشناس نرم افزار جنسیت: آقا محل فعالیت: اصفهان میزان سابقه: حداقل 1 سال مقطع تحصیلی: لیسانس و فوق لیسانس متعهد و مسئولیت پذیر دارای روحیه تیمی آشنا به شبکه آشنا به تست نرم افزار آشنا به برنامه نویسی #C آشنا به design pattern از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم مشخصات و سوابق خود را با ذکر ردیف استخدامی در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موضوع ایمیل حتما ردیف استخدامی ذکر گردد. اطلاعات تماس ایمیل khosravi.m@entekhabgroup.com

 

پربیننده ترین آزمون استخدام بخش خصوصی برای کسب و کار آینده ضروری است استخدام تحلیلگر بورس در گروه دانش بنیان نرم‌افزاری پارت استخدام کارشناس کنترل پروژه در نمایندگی یک شرکت خارجی در تهران استخدام دستیار امور آزمایشگاه الکترونیک در سمنان استخدام حسابدار در یک شرکت تولیدی در کرج

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند