Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم مستند داستانی «رضای خدا» به کارگردانی علیرضا شاه حسینی براساس زندگی رضا ناصری دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال ایران کلید خورد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم مستند داستانی «رضای خدا» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا شاه‌حسینی در تهران کلید خورد. فیلمنامه این فیلم بر اساس زندگی رضا ناصری دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران نوشته شده است و یک کودک افغانستانی نیز در آن حضور دارد همچنین قرار است چهره‌هایی از سینما، ورزش و موسیقی در این فیلم بازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخشی از بازیگران این فیلم هم از هنرمندان افغانستان هستند.

علیرضا شاه حسینی درباره این فیلم عنوان کرد: قرار است در این فیلم به طور واقعی دختر بچه‌ای که ناشنواست برای به دست آوردن شنوایی خود، عمل جراحی بشود، ولی پزشکان به خاطر شرایط جسمانی این دختر احتمال زنده ماندن او را بسیار کم می‌دانند.

تهیه کننده فیلم مستند داستانی «رضای خدا» محمدمهدی حدادیان است.

علیرضا شاه حسینی کارگردانی آثاری همچون «عرفان»، «کی داده کی گرفته»، «بوی خون»، و «خلوت دل» را بر عهده داشته است.

«رضای خدا» در مدت ۷۵ دقیقه تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم های مستند فوتسال ایران دروازه بان تیم ملی علیرضا شاه حسینی رضای خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ