Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، مجلس یازدهم تاکنون بارها بر اولویت اقتصاد و معیشت مردم تاکید داشته است اما این سوال مطرح است که مجلس چگونه می‌خواهد این اولویت را رعایت کند؟

در همین زمینه جلسه هماهنگی روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و هیئت رئیسه با حضور رئیس مجلس دوشنبه‌ها ساعت ۶ الی ۸ صبح هر هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه بر اولویت حل مسائل مردم در حوزه اقتصاد و معیشت تاکید شد و اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی با تاکید بر این اولویت تعیین شد.

همچنین برنامه‌ها و اقدامات مجلس با اولویت دادن وظایف نظارتی برای ثبات در بازار ارز، کنترل گرانی، مدیریت بحران کرونا، حمایت و عمق بخشی بازار بورس و هدایت نقدینگی به سمت تولید، پیگیری دیپلماسی اقتصادی، رصد مسائل مردم و پاسخگویی به مردم، رفع موانع تولید، پیگیری مساله مسکن، بحران جمعیت، فعال کردن مجدد پروژه‌های عمرانی، ترمیم حقوق بازنشستگان و درآمدهای اقشار ضعیف مورد بررسی قرار گرفت.

حاضرین در نشست بر مطالبه از دولت برای انجام وظایف خود در حل مسائل مردم تاکید کردند.

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در مجلس باید بر اساس یک فهم مشترک عمل کنیم و مهمترین مبنا برای رسیدن به این فهم مشترک نقشه راهی است که رهبر انقلاب در پیام خود به مجلس و رهنمودهای ایشان برای نمایندگان مجلس تبیین کردند.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فهم مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس