Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتال با ایجاد دسترسی تمام دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات، طرح هوشمند سازی ۲ هزار مدرسه شهری و روستایی در استان کلید خورده که در مرحله نخست آن ۳۰۲ مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و عملیات اجرایی اتصال یک هزار و ۸۳ مدرسه شهری دیگر با سرعت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت در استان مرکزی این است که ظرفیت پهنای باند ورودی آن (Gbps) از ۲۲ گیگابایت پرسکند به ۲۶۰ رسیده که این بخش نیز با افزایش چشمگیر یک هزار و ۸۱ درصدی همراه بوده است.

آقازاده اظهار کرد: طول شبکه فیبر نوری استان مرکزی از ۹۲۰ کیلومتر در خرداد ۹۲ به یک هزار و ۵۴۳ کیلومتر تا پایان سال ۹۸ رسیده که ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: هوشمندسازی مدارس در اولویت برنامه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان قرار دارد و گام‌های بلندی برای این مهم در دولت برداشته شده و اقدامات صورت گرفته اثرات مطلوبی را در تحقق عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتال با ایجاد دسترسی تمام دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات داشته است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در راستای تحقق عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتال با ایجاد دسترسی تمام دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات، طرح هوشمند سازی ۲ هزار مدرسه شهری و روستایی در استان کلید خورده که در مرحله  نخست آن ۳۰۲ مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و عملیات اجرایی اتصال یک‌هزار و ۸۳ مدرسه شهری دیگر با سرعت در حال انجام است.

آقازاده بیان کرد: بهره‌مندی از خدمات مبنی بر فناوری اطلاعات به یکی از مطالبات اصلی مردم تبدیل شده و مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی همه تلاش خود را برای ارتقای کیفیت بسترهای ارتباطی و پاسخگویی نیاز مردم در این بخش به ویژه در شرایط کنونی و شیوع کرونا به کار گرفته است.

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های وزارت ارتباطات در راستای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، اجرای پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: برای رفع مشکلات کیفیت ارایه خدمات ADSL، کارگروه ویژه‌ای در استان مرکزی تشکیل شده و در صورت ثبت نارضایتی مشترکان از سرویس ADSL  در سامانه شکایات مردمی ۱۹۵، این موارد به‌صورت هفتگی در کارگروه‌های استانی متشکل از شرکت مخابرات و شرکتهای FCP بررسی و حل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات استاندار مرکزی شهری و روستایی استان مرکزی مدرسه شهری یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده