Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از احداث رینگ ساحلی متصل کننده روستای هلر به شهر درگهان به طول یک هزار متر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، امیر سلکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست پیوند روستای هلر به شهر درگهان با احداث رینگ ساحلی به طول یک هزار متر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار مورد نیاز این این پروژه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت امور درگهان تخصیص یافت.

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این پروژه سرآغاز عملیات توسعه‌ مسیر دسترسی گردشگران و ساکنان جزیره، انتقال سهم ترافیک و اثرگذاری منظر سواحل بر کیفیت شهر نشینی به شمار می‌رود.

سلکی ادامه داد: عملیات زیرسازی محور روستای هلر- شهر درگهان طی تفاهم نامه‌ای توسط دهیاری هلر به پایان رسیده است.

گفتنی است، شهر درگهان در ۲۰ کیلومتری غرب شهر قشم قرار دارد که همه ساله پذیرای موج جمعیتی است که با هدف خرید کالا از نقاط مختلف کشور به این جزیره سفر می‌کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: قشم ترافیک منطقه آزاد شهر درگهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید