Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - امکان حضور مجازی سهام‌داران بیمه کوثر و پخش زنده مجمع عمومی سالانه از طریق مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir فراهم شده است و همچنین سهام‌داران می‌توانند از طریق شماره تلفن 89382-021 با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنند.
به‌گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مقرر کرده است تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها فقط در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این جلسه راس ساعت 10صبح آخرین سه‌شنبه تیرماه‌ در محل هتل بزرگ ارم به نشانی تهران، اتوبان شهید حقانی، تقاطع شهید همت، سالن سپهر برگزار خواهد شد.
گفتنی است، استماع گزارش هیات‌مدیره شرکت و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1398/12/29، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 1398/12/29 و تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود سهام، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی 1399، انتخاب دو روزنامه کثیر‌الانتشار برای نشر آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور در جلسه‌های هیات‌مدیره برای اعضای غیرموظف و تصویب پاداش اعضای هیات‌مدیره، انتخاب اکچوئر رسمی اصلی و علی‌البدل و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد در دستور کار این جلسه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند