Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:42:18 GMT

واکنش جالب رضا کیانیان به درخواست کیهان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۵۷۱۵

واکنش جالب رضا کیانیان به درخواست کیهان

 خرداد: امروز که مطلب کیهان را که حمله تندی بود به سینماگران حامی هشتگ اعدام نکنید را برای آقای کیانیان عزیز فرستادم بحث جالبی مطرح شد و آقای کیانیان نظرات جالب و بی نظیری داشت ...

محمد تاجیک، خبرنگار سینمایی نوشت: امروز که مطلب کیهان را که حمله تندی بود به سینماگران حامی هشتگ اعدام نکنید را برای آقای کیانیان عزیز فرستادم بحث جالبی مطرح شد و آقای کیانیان نظرات جالب و بی نظیری داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
آقای کیانیان می‌گفت:این آقایان فراموش کرده اند. سینما و تلویزیون با ما مخاطب پیدا کردند؛ و فراموش کردند ترامپ و تیرانا نشینان و صهیونیست‌ها از خدا می‌خواهند آن سه جوان اعدام شوند. تا ملات بیشتری برای تبلیغات خودشان داشته باشند. به همین خاطر ظاهرا از ما حمایت می‌کنند که آتش کیهانیان تند‌تر شود و اعدام انجام شود. نهایتا این نویسنده کیهان است که در جبهه ترامپ و صهیونیست‌ها و مجاهدین قرار دارد.
گفتنی است کیهان در مطلبی نوشته است:
پس از ایجاد جریان حمایت از سه سارق مسلح که به اعدام محکوم شده‌اند، باز هم جمعی از به اصطلاح سلبریتی‌ها که اغلبشان در جریان انتخابات سال ۹۶ نیز مردم را فریب داده بودند، به تقویت و ترویج یک دروغ بزرگ دیگر کمک کردند!
مهناز افشار، ترانه علیدوستی، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، سارا خوئینی‌ها، بهرام افشاری، آنا نعمتی، مهدی ژوله، مجید صالحی، رخشان بنی‌اعتماد، نگار جواهریان، مرجانه گلچین و...
این فهرست، بسیار شبیه و نزدیک به فهرست هنرمندان حامی حسن روحانی در دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ است. این سلبریتی‌های کم‌سواد، یک بار دیگر نیز به ابزار انحراف و فریب مردم تبدیل شده‌اند و این بار از سه سارق مسلح که دستانشان به خون مردم آلوده است، حمایت کرده‌اند
این‌ها افرادی هستند که با آنتن صداوسیما اوج گرفته‌اند و با بودجه وزارت ارشاد پیش رفته‌اند! حراست صداوسیما و همچنین حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این فهرست را مدنظر قرار دهد و افرادی که هم جهت با ضدانقلاب و ترامپ، از قاتل‌ها و جانیان حمایت می‌کنند، بهتر است کمتر از قبل از بیت‌المال و امکانات عمومی کشور مصرف کنند. برچسب ها: رضا کیانیان ، کیهان

منبع: خرداد

کلیدواژه: رضا کیانیان کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد